Mitäs sitten tehdään kun ei mies halua seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
neuvokaa: hei yks konsti tepsii aina! se, että se on ollut ryyppäämässä kavereiden kanssa edellisenä iltana - krapulassa sitä panettaa aina! :P (tunnen itseni tosi haluttavaks kun tarttee olla krapula, että pystyy mua panemaan, heh heh...)

[QUOTE="saamaton";23431655]no hienoa, meillä on vasta tulossa eka lapsi, eli jos se sen jälkeen vielä vähenee, niin eipä oo sit enää ku 2 kertaa vuodessa varmaan.

väsymystä se syyttää. tekee kyllä paljon töitä, eli ei oo ihme, että väsyttää. mutta vaimoparka valittaa ja masentuu ja epäilee omia taitojaan tämän takia jatkuvasti :( omasta seksualisuudesta ei kyllä oo enää paljon mitään jäljellä, en halua tulla torjutuksi, joten eipä paljon tuu tehtyä alotteita. ja kun ei mies innostu kunnolla niin tuntuu vähän surkeelta toi seksi sit.

joo, kuten aikasemmin joku mulle kommentoi: niinhän se on, kumpi tahansa on se haluton niin sen mukaan pitää mennä.[/QUOTE]

"Kiva" että löytyi kohtalotoveri. Toivon ettei teillä enempää seksi vähene. Väsymystä se mies meilläkin päin syyttää. Pelottaa vaan kun aina vähenee tuo seksin määrä, kohta sitä ei ole varmaan yhtään ja vaikka miestäni rakastan niin en´tiedä jaksanko jos seksiä ei ole yhtään.

Onko mahdollista että jomman kumman "neuvokaa" tai "saamaton" mies olisi homo? Itse tiedän tapauaksen jossa parisuhteesta loppui seksi kun toinen osapuoli tajusikin olevansa homoseksuaali. Eli kuitenkin vielä muutaman vuoden suhteessa miettien omia tuntojaan ja sitten vasta uskalsi erota. Netin seurustelupalstat ovat täynnä homoseksiä kaipaavia ukkomiehiä...

[QUOTE="saamaton";23431677]neuvokaa: hei yks konsti tepsii aina! se, että se on ollut ryyppäämässä kavereiden kanssa edellisenä iltana - krapulassa sitä panettaa aina! :P (tunnen itseni tosi haluttavaks kun tarttee olla krapula, että pystyy mua panemaan, heh heh...)[/QUOTE]

meilä mies ei halua edes krapulassa seksiä, kokeiltu on tuotakin.

[QUOTE="vieras";23431689]Onko mahdollista että jomman kumman "neuvokaa" tai "saamaton" mies olisi homo? Itse tiedän tapauaksen jossa parisuhteesta loppui seksi kun toinen osapuoli tajusikin olevansa homoseksuaali. Eli kuitenkin vielä muutaman vuoden suhteessa miettien omia tuntojaan ja sitten vasta uskalsi erota. Netin seurustelupalstat ovat täynnä homoseksiä kaipaavia ukkomiehiä...[/QUOTE]

Tuohon en kyllä usko mutta sitä toista naista olen alkanut miettimään että olisko sillä sellainen?kuitenkin se työssään tapaa paljon ihmisiä, iltaisin ja viikonloppuisin on kuitenkin vain perheen kanssa.

No tolleenhan miehille käy.

Miks ihmeessä naiset pihtaavat silloin kun mies on viirilisin ja sit myöhemmin valittavat kun miestä ei kiinnosta.

Se että miehen kiinnostus vähenee on osittain biologista, sukua on jo jatkettu tarpeeksi kyseisen naaraan kohdalla :) Onneks kuitenkin osa meistä on kehittynyt hieman pidemmälle evoluutiossa ja opetellut myös nauttimaan seksistä..

Pihtaamisessa ei ole mitään järkeä, ne ihmiset jotka pelaavat tietoisesti jotain pelejä parisuhteessa ovat minun mielestäni aina henkisestisairaita.

[QUOTE="vieras";23431733]Se että miehen kiinnostus vähenee on osittain biologista, sukua on jo jatkettu tarpeeksi kyseisen naaraan kohdalla :) Onneks kuitenkin osa meistä on kehittynyt hieman pidemmälle evoluutiossa ja opetellut myös nauttimaan seksistä..

Pihtaamisessa ei ole mitään järkeä, ne ihmiset jotka pelaavat tietoisesti jotain pelejä parisuhteessa ovat minun mielestäni aina henkisestisairaita.[/QUOTE]

Sä et nyt tajua tätä hommaa. Miehen panetus pienenee iän myötä, joten antakaa niiden teinipoikien ja parikymppisten naida niin paljon kuin haluavat älkääkä naiset pihdatko.

Naiset saavat vanhempana oikeastaan maistaa sitä samaa lääkettä mitä nuorempana syöttivät miehille.

hei "piste" ei kukaan oo sanonu koskaan pihdanneensa!

jos sulta pihdataan, niin älä yleistä sitä meihin.

meillä yksi syy siihen, että rakastuin tähän mieheen alunperin oli se, että hän halusi seksiä yhtä paljon kuin minä, eli joka päivä. vuosien varrella vaan halut väheni, tai jaksaminen? no jokatapauksessa, se on mielestäni väärin, että minä lähden aina mukaan kun hän osoittaa pienintäkään innostuksen merkkiä, mutta tämä ei toimi toisinpäin.

Sä et nyt tajua tätä hommaa. Miehen panetus pienenee iän myötä, joten antakaa niiden teinipoikien ja parikymppisten naida niin paljon kuin haluavat älkääkä naiset pihdatko.

Naiset saavat vanhempana oikeastaan maistaa sitä samaa lääkettä mitä nuorempana syöttivät miehille.

Asian katsominen toisella tavalla tarkoittaa ettei tajua? Mielestäni sinä tajuat tämän homman, omalla tavallasi. Tuo sinun kostamis asenne on oikeastaan samaa "henkistä sairautta" kuin tietoinen pihtaaminenkin, turhaa ja monessa tilanteessa myös tuhoisaa.

[QUOTE="saamaton";23431834]hei "piste" ei kukaan oo sanonu koskaan pihdanneensa!

jos sulta pihdataan, niin älä yleistä sitä meihin.

meillä yksi syy siihen, että rakastuin tähän mieheen alunperin oli se, että hän halusi seksiä yhtä paljon kuin minä, eli joka päivä. vuosien varrella vaan halut väheni, tai jaksaminen? no jokatapauksessa, se on mielestäni väärin, että minä lähden aina mukaan kun hän osoittaa pienintäkään innostuksen merkkiä, mutta tämä ei toimi toisinpäin.[/QUOTE]

Erektio-ongelma voi olla todella nolo miehelle joka on ennen ollut "sonni". Ei sitten uskalla lähteä edes yrittämään..

neuvokaa: vakavasti puhuen, onko mahdollista, että miehesi kärsii masennuksesta? jotkut sairaudet voivat myös laskea haluja. esim. hormonitoiminnassa voi olla vajaus, kuten esim. testosteronin.

itse ehdotin tuota hormoniasiaa miehelleni niin hän totesi, että pitääkö aina kaikkeen olla joku syy... kun ei vaan jaksa niin ei jaksa... niinpä kai sitten :(

tämä on todella vaikea asia puhuta miehen kanssa. tsemppiä sulle! en tosiaankaan tiedä mitä pitäisi tehdä muuta kuin masturboida ja valittaa keskustelupalstoilla :p :laugh:

[QUOTE="saamaton";23431930]neuvokaa: vakavasti puhuen, onko mahdollista, että miehesi kärsii masennuksesta? jotkut sairaudet voivat myös laskea haluja. esim. hormonitoiminnassa voi olla vajaus, kuten esim. testosteronin.

itse ehdotin tuota hormoniasiaa miehelleni niin hän totesi, että pitääkö aina kaikkeen olla joku syy... kun ei vaan jaksa niin ei jaksa... niinpä kai sitten :(

tämä on todella vaikea asia puhuta miehen kanssa. tsemppiä sulle! en tosiaankaan tiedä mitä pitäisi tehdä muuta kuin masturboida ja valittaa keskustelupalstoilla :p :laugh:[/QUOTE]

väittää ainakin ettei ole masentunut eikä masentuneelta vaikuta. Väsymyksen vaan sanoo syyksi mitään hormoonitasapainoja ei suostu mittauttamaan.

[QUOTE="vieras";23431844]Asian katsominen toisella tavalla tarkoittaa ettei tajua? Mielestäni sinä tajuat tämän homman, omalla tavallasi. Tuo sinun kostamis asenne on oikeastaan samaa "henkistä sairautta" kuin tietoinen pihtaaminenkin, turhaa ja monessa tilanteessa myös tuhoisaa.[/QUOTE]

Eihän mies kosta, häntä ei vain paneta enää ja jotta mies pystyisi yhdyntään pitää häntä panettaa.

noooh...minun aiemmin hyvinkin aktiivinen mies muuttui haluttomaksi...ei vain seissyt enää...ihmettelin ja olin huolissani kunnes totuus paljastui: yli vuoden kestänyt sivusuhde :(

[QUOTE="vieras";23432148]Miksi miesten pitäisi suostua vasten tahtoa yhdyntään jos kerta naistenkaan ei tarvitse?[/QUOTE]

Pointti onkin siinä, että kumpikin puoliso on velvollinen menemään lääkäriin, jos alapää ei toimi. Jos vika on yläpäässä, niin menis sit päälääkäriin.

[QUOTE="vieras";23431510]Tekeekö pitkää päivää?
Mitä kotona tapahtuu kun mies tulee töistä?
Miten kotityöt on jaettu?
Saako mies levätä kotona?
Onko lomia tiedossa?[/QUOTE]

Siis tää on niin tätä.. voi *ittu... miks niille miehille pitäis olla tohvelit kourassa tuolia ja sanomalehtee tarjoomassa kun kotia tulevat! On se *erpele! Ihan niinku äidit ei töitä tekis ja sitten kun kotiin tullaan niin kukahan ne kotihommat sitten tekee! Ei oo kukaan kyselemässä, että saako vaimo levätä kotona!!! Ja ei sillon kysellä että miten on kotityöt jaettu! Meillä saa mies tehdä saman ku minäkin, en ole tohveleita tuomassa ja oletan minäkin joskus saavani vaan istua kun kotiin tulen joten mies saa joskus ihan ruuankin laittaa ja tiskikoneen hoitaa! On se kumma jos miesten halut sillä häviää että ne joutuu kotona sormensa nostamaan!!!

Kyllä mä toivoisin että mieheni ottaisi tämän asian vakavasti koska tästä on keskusteltu jo pitkään. Tuntuu vaan että sillä halut vähenevät ja mä olen sille kuin sisko tms. ei tällasita kukaan halua loppuelämäänsä katsoa.