Mitäs tämä nyt on, kp43 ja hetken mielijohteessa tehdyssä ovistestissä haaleanvaaleanpunainen viiva kontrollin vieressä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jatka testailua niin näet tummuuko testiviiva vai vaaleneeko. Ei mulla ainakaan oo koskaan ollu tummempi tai yhtä tumma testiviiva ku kontrolliviiva. Mut selkeet tummuuserot on nähtävissä nii siitä sen oviksenkin voi päätellä.

Minulla ainakin on se selvä plussa tullut vain sen yhden kerran kierrossa. Sitten jos on muina aikoina testaillut niin on saattanut näyttää ihan tyhjää ruutua tai hailakkaa viivaa. Ei se mitään tarkoita. Vaan se selvä ovisplussa meinaa jotain.
Sitä lh hormooniakun on vaihteleva määrä elimistössä muutenkin. Joten hailakkaa saattaa tulla muutenkin.

Tai millä testasit? Miten sun testipaketissa sanotaan? Mulla käytössä mammaksin liuskatestit ja niissä merkkaa ainoastaan se jos testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Vaaleammilla viivoilla ei ole mitään merkitystä noissa testeissä.

Neppi. Ovulaatio testiä ei saa tehdä aamupissasta. Lh hormooni syntesitoituu (tai joku sellainen hieno sana ) yöllä eikä näy aamulla virtsassa. eli ne testit pitääkin tehdä päivällä ja joku 3 pidätys ennen sitä riittää hyvin.

Minulla myös oli aina näkyvissä se haalea viiva, mutta oletetun ovulaation aikoihin selkeästi tummempi.

Varmahan ei voi olla mistään, mutta testeissä lienee eroja ja niin meissä ihmisissäkin. :)

Yhteistyössä