Mitäs tämä voisi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tigru87

Aktiivinen jäsen
10.09.2006
3 121
0
36
eli, kolmena iltana tullut yht'äkkiä tosi huono olo ja siihen päälle sitten oksennus? Tämä alkoi jo viime viikolla, epäsäännöllisenä, mutta nyt siis kolmena iltana peräkkäin? :x :x

Voisiko olla oire jostain muusta kuin esim raskaudesta? Pillereitä siis syön säännöllisesti, eli sen puolesta en periaatteessa voisi olla raskaana, käyn kuitenki tänään ostamassa testin, että voi sitten varmuudella sulkea raskauden pois.. :whistle: Mutta voisiko olla jotain muuta?

kertokaa mielipiteitä!!! :D

on tullut siihen tulokseen että sulla on keuhkokuume, korvatulehdus, reisiluun murtuma, tuhkarokko, genitaaliherpes, kihomadot, päätäi, salmonella ja malaria.
hitostako me tiedetään mikä sulla on. turha sitä meidän on arvailla.
tee testi tai hakeudu lääkäriin jos epäilet että olet raskaana tai jos sulla on jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
ei, kun ihan selvää pahoinvointia... :/

mulla joskus tuo närästys tulee ihan pahoinvointina, oksu lentää ja kerran jälkeen helpottaa

ok.. en olekkaan koskaan kuullut ja luulin tietäväni mitä närästys on, kun raskaana olin.. :whistle: :laugh:
Siis pelkästään järkyttävää polttoa kurkussa ja ylävatsassa... Ja silloin sitä kyllä oli.. :x

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ei, kun ihan selvää pahoinvointia... :/

mulla joskus tuo närästys tulee ihan pahoinvointina, oksu lentää ja kerran jälkeen helpottaa

ok.. en olekkaan koskaan kuullut ja luulin tietäväni mitä närästys on, kun raskaana olin.. :whistle: :laugh:
Siis pelkästään järkyttävää polttoa kurkussa ja ylävatsassa... Ja silloin sitä kyllä oli.. :x

tuo on se pahempi vaihtoehto :x :x polte kestää ja kestää ja kestää mikään ei helpota

tulee ihan yhtä äkkiä, ei siis heti syönnin jälkeen, vaan usein sillei, et makoilen sohvalla ja katon töllöä, siitä sitten pikkuhiljaa huono-olo kovenee.... :/ Ei välttämättä mene ohi yökkäyksen jälkeen... :/ :x

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
stressimaha oireilee mulla noin. tai harvoin saa oksentamaan mutta ajoittaista ihan kamalaa oksu oloa

ok. en kyllä tiedosta stressiä, eikä oikeen ole aihetta stressiin... :/
Kuinkas luotettavia noi testit on kun kutenkaan ei ole viel menkat myöhässä??? eikä edes tulossa viel pariin viikkoon???

No raskautta minäkin olisin oireidesi perusteella epäillyt mutta tosiaan kerroit että testi tehty. Oletko sä elänyt aivan samalla lailla kuin aiemminkin? Eli siis ulkoillut ja syönyt suht samalla tavalla? Jos poltat niin oletko polttanut "normaalisti" <-- tarkoitan että samalla tavalla kuin yleensä, et ole yrittänyt vähentää tms mikä voisi sitten laukaista tuollaisen reaktion? Olisko jotain vatsapöpöä?

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
No raskautta minäkin olisin oireidesi perusteella epäillyt mutta tosiaan kerroit että testi tehty. Oletko sä elänyt aivan samalla lailla kuin aiemminkin? Eli siis ulkoillut ja syönyt suht samalla tavalla? Jos poltat niin oletko polttanut "normaalisti" <-- tarkoitan että samalla tavalla kuin yleensä, et ole yrittänyt vähentää tms mikä voisi sitten laukaista tuollaisen reaktion? Olisko jotain vatsapöpöä?

Mitään muutosta ei ole, ulkoillut normaalisti, syönnyt samalla tavalla kun ennenkin, en polta.. :/ Voi että onpas hankalaa.. :ashamed:

no jos menkat vasta ois tulossa kahen viikon päästä niin nythän sä vasta ovuloit :D ei ne oireet nyt noin pian alkas, raskauspahoinvointi. jestas sentään.

närästystä epäilisin minäkin kerta tulee kun makoilet

Yhteistyössä