Mitäs tänään puetaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin siis eteläsuomesta olis kyse, nyt siis 4 astettta lämmintä ja sadetta luvattu... Meillä on siis jo ollut toppahaalarikin käytössä, ja se ei ole vedenpitävä, joten tuntuu että kuristen kanssa vois olla vähän liikaa...? Kysyn nyt sen takia kun tuntuu että aina on pk:n tädeillä on jotain lisättävää tai jotain puuttuu tai on liikaa.. Omasta mielestä ihan normaalisti puetaan ulos. :)

Tää on aina niin hauska aihe lukee. Ite oon päiväkodissa töissä ja me hoitajat siellä aina ihmetellään miten tää pukeutuminen voi olla niin hankala juttu. Johtuuko se siitä, et aikuiset ovat töissä päivisin sisällä, joten eivät tietä kuinka kylmä/lämmin ulkona on .
Pääsääntöisesti lapset on "oikein" puettu, mut sit on niitä lapsia, joiden vanhemmat ovat aivan pihalla ton lastensa pukeutumisen suhteen. Ihan sellasta maalaisjärkeä sopii käyttää ;)

No jos mä nyt päättääisin niin laittaisin myös Reiman välikausihaalarin, sinne alle fleecet, goretex kengät, vedenpitävät rukkaset ja korvaläpällisen pipon.

Mut esim viimeviikolla kun oli vähän pakkasta, meillä päiväkodin tädit puki lapselle toppahaalarin ja sinne alle fleecet ja pyysi vielä hankkimaan kaulurin tai kypärähatun. Itse olisin laittanut sen pelkän toppahaalarin, eikä edes omistettu kypärähattua.. no nyt semmonenkin löytyy...

Yhteistyössä