Mitäs tänään ruoaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nälkäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Edellispäivänä oli kanaa ja eilen lohta, joten tänään sitten jotain muuta. Ehkä burgundinpataa tai sitten ihan vaan spaghettia ja jauhelihakastiketta.

En tiijä. Kai kauppaan pitää sännätä. Kuopus lämmitti lihapiirakkaa just mikrossa ja syö sitä. Nakkasin pirkka lihapasteijoita uuniin, jotta muillekin jotain ja yksi yökyläilijäkin talossa on. Leipää, jogurtteja, salaattia, juustoa, kinkkua ym. löytyy yllin kyllin. Vain se ns. oikea ruoka on ?

Paahdettuja kasviksia ja perunoita sitten varmaan lammasta (yyh, ei just nyt maistuisi lammas). Mulla oli lista valmiina tiistaille asti ja nyt ei enää yhtään kiehdo listassa olevat ruoat. Pitänee soveltaa listaa. :)

Sisko perheineen tulee "pääsiäis" lounaalle, lammasta meillä ei ole kun ei syödä
Jotakin tämän tapaista:

Värikästä salaattia
Tonnikakasalaattia

Hasselbackan perunat savujuustolla
Porsaan sisäfiilee paisti kermakastikkeella
Lohimedaljongit kuorrutteella

Sitruuna-tuorejuustokakku
Mangi-vanilja rahka

Tänään on ihan vaan jauhelihakastiketta ja tuorepastaa.
Huomenna tortillat broileri- ja kasvistäytteillä.
Jälkkäriksi on mämmiä halukkaille ja karkkia / suklaatakin löytyy ja rocky roadia.
Maanantaina mennään isolla porukalla mummilaan syömään.
Meillä ei siis ole mitään ihmeellistä tarjolla, mutta hyvin maistuu.

[QUOTE="vieras";28268485]Onpa arkisia ruokia joillakin - pääsiäisenä jotain jauhelihakastiketta! :O[/QUOTE]

Kato kun meillä ei vietetän pääsiäistä ;) tää on ihan normi arki.

Kato kun meillä ei vietetän pääsiäistä ;) tää on ihan normi arki.
No vedä vaikka mämmiä! Tai suklaamunia!!
chocolate_bunny-1811.gif

[QUOTE="vieras";28268516]Ruuasta ei saa sanoa "hyi"![/QUOTE]

Haha, jos me ei vietetän pääsiäistä, niin en mä kyllä ala ostamaan mitään mämmiä tänne :D Suklaata on kaapissa jos sitä haluaa syödä mut en mä välitä mitään suklaamunista.

Yhteistyössä