P
pitkispötkis
Vieras
Inhottaa..
Mies tulee kohta taas työharjottelusta, tehny pitkän päivän ja ei oo ees ruoka valmiina. Niiku ei muulloinkaan.
Onneks sain nyysittyy työnantajalta muutaman näkkärin ja omenan.
(oon henk.koht avustaja..) 3 päivää mennyt nyt taas pirkkamehu-paastolla
Meillä kuukausitulot 900e/kk, eli mun palkka 700e ja miehen opintotuki+asumislisä 200e.
Vuokra jo pelkästään 560e
Ja sit viel kaikki muut kulut. Koulumatkatukea mies ei saa, kun työharjoittelupaikka on 9,8 km päässä, raja menee 10 km kohdalla, eli oma auto on oltava. Loput rahat vuokran jälkeen menee melkeimpä muutamaan laskuun ja bensaan.
Ruokakassin mukana tuli taas vaan kaikkea syömäkelvotonta, viikkoja vanhaa pakastamatonta lihaa ja homeisia kasviksia ja perunoita.
Millä lie elätetään joulukuussa syntyvä lapsi..
Onneks mieskin pääsee alottamaan työt syyskuun alussa kun valmistuu.
Josko sit sais vaikka maksettuu ulosoton uhalla olevat laskutkin pois.
Kellään muulla mennyt joskus näin huonosti? Miten selvisit tilanteesta?
Vertaistukea vailla olisin. Toisinaan meinaa vaan usko loppua, tätä jatkunu nyt vähän vajaat 3 vuotta. Hulluin juttuhan tässä kuitenkin on, et en ees onnistu laihduttamaan. Jostain se kroppa vaan repii energiaa, mut läski ei katoa kulumallakaan
Mies tulee kohta taas työharjottelusta, tehny pitkän päivän ja ei oo ees ruoka valmiina. Niiku ei muulloinkaan.
Onneks sain nyysittyy työnantajalta muutaman näkkärin ja omenan.
(oon henk.koht avustaja..) 3 päivää mennyt nyt taas pirkkamehu-paastolla
Meillä kuukausitulot 900e/kk, eli mun palkka 700e ja miehen opintotuki+asumislisä 200e.
Vuokra jo pelkästään 560e
Ja sit viel kaikki muut kulut. Koulumatkatukea mies ei saa, kun työharjoittelupaikka on 9,8 km päässä, raja menee 10 km kohdalla, eli oma auto on oltava. Loput rahat vuokran jälkeen menee melkeimpä muutamaan laskuun ja bensaan.
Ruokakassin mukana tuli taas vaan kaikkea syömäkelvotonta, viikkoja vanhaa pakastamatonta lihaa ja homeisia kasviksia ja perunoita.
Millä lie elätetään joulukuussa syntyvä lapsi..
Onneks mieskin pääsee alottamaan työt syyskuun alussa kun valmistuu.
Josko sit sais vaikka maksettuu ulosoton uhalla olevat laskutkin pois.
Kellään muulla mennyt joskus näin huonosti? Miten selvisit tilanteesta?
Vertaistukea vailla olisin. Toisinaan meinaa vaan usko loppua, tätä jatkunu nyt vähän vajaat 3 vuotta. Hulluin juttuhan tässä kuitenkin on, et en ees onnistu laihduttamaan. Jostain se kroppa vaan repii energiaa, mut läski ei katoa kulumallakaan