Mitäs tänne kuuluu? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mä otan hetken itselleni pyykkivuoren keskellä :D

Ajattelin keittää kahvit ja istua tässä. Tänään varmaan tulee oppikirjoja, joten pääsen tekemään enkun ainetta! :heart:

Mä oon taas niin hyvällä tuulella että se on jo ihan ihme :D
Pistin kympin ray sivustolle ja voitin 200e :) Voiko päivä alkaa paremmin?

Mitäs te muut ootte touhunnu tähän mennessä? :)

HEI lisäys! Kuinka kauan aikaa tarvitaan kunnollisten häiden järjestämiseen? Tuli eilen vaan puheeksi ja mä sanoin ainakin 2kk (mielellään paljon enemmän) ja toinen sano että maksimissaan 1kk!

Viimeksi muokattu:
Nokka tukossa ja kurkku käheä kun aamulla heräsin,samaten muksu kipeänä mutta käytiin kuiteski pikasesti raikasta ilmaa hengittämässä ulkona ja johan piristi:)
Nyt istun tässä hiusväri päässä ja muksu päikkäreillä,nautiskelen ansaittua energiajuomaani...;)

[QUOTE="hih";24530736]Nokka tukossa ja kurkku käheä kun aamulla heräsin,samaten muksu kipeänä mutta käytiin kuiteski pikasesti raikasta ilmaa hengittämässä ulkona ja johan piristi:)
Nyt istun tässä hiusväri päässä ja muksu päikkäreillä,nautiskelen ansaittua energiajuomaani...;)[/QUOTE]

Pikasia paranemisia sinne.:hug: ootan ite kauhulla jo syysflunssaa, sitä ei pääse ikuna kiertämään!|O

Mitä energiajuomaa? Mä tykkään madcrocista (jos se nyt noin kirjotetaan :D )

Oho, sullahan on aamu alkanu kivasti! :) Kelpais mullekkin!

Mä täällä kuuntelen kun junnu "nukkuu" eli mölisee pinniksessä, kai se joskus nukahtaa.. :D Mies lähti Tampereelle "shoppailee" ja mä otan ilon irti kun saan olla pitkästä aikaa itekseni.. :)

Oho, sullahan on aamu alkanu kivasti! :) Kelpais mullekkin!

Mä täällä kuuntelen kun junnu "nukkuu" eli mölisee pinniksessä, kai se joskus nukahtaa.. :D Mies lähti Tampereelle "shoppailee" ja mä otan ilon irti kun saan olla pitkästä aikaa itekseni.. :)

Meillä noi ipanat tappelee talon ainoosta zhuzhu petsistä! :D Koht tarttis keitellä makaronia eilisen makkarakastikkeen kylkeen.

[QUOTE="hhh";24530839]Joo ku oli niin lutunen niissä kuvissa:)tuleeko siitä kuinka iso?[/QUOTE]

60-70cm on säkäkorkeus noin. :)

Pitänee laittaa lisääkuvia sinne vielä tänään. Ja nyt kun oon vihdoin saanu ohjat käsiin täällä kämpässä ni vois olla aikaa taas kokkailla ja muutakin juttua sinne keksiä :)

Yhteistyössä