Mitäs tänne tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Tänään on keskiviikko ja mahtava päivä ollut. Huomenna torstai ja touhua täynnä sekin. Sitten perjantai koittaa jota olen odottanut jo piiiitkään :D :heart: :p Maanantaina alkaa taas pojalla päiväkoti ja pian alkaa minulla työt.. Niin se aika vain männöö :whistle:

Siinä teille bansku

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Ei sulla persikkaa olis tarjota? =)

Päivä meni kivan nopeesti, kaks olis vielä kestettävänä..

Tottahan toki on

Älä muuta virka, toivottavasti ei ole nämä päivät yhtä tuskaisia kuin tämä :kieh: :D

Kiitos persikoista =) Niitä alko tekeen mieli, mutta kauppaan ei enää pääse kun tyttö on jo yöunilla.

Äkkiä se aika menee :hug: *tsemppaa tässä samalla itseäänkin*

Kiitos persikoista =) Niitä alko tekeen mieli, mutta kauppaan ei enää pääse kun tyttö on jo yöunilla.

Äkkiä se aika menee :hug: *tsemppaa tässä samalla itseäänkin*

Kiitos halista, sitä tarvitaan :D. Tässä mietin että ottaisko reissuun punaisen/mustan/keltainen satiinisen mekkomaisen yökkärin mukaan vai mustan läpinäkyvän.. Tykkäisköhän mies :p

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Kiitos halista, sitä tarvitaan :D. Tässä mietin että ottaisko reissuun punaisen/mustan/keltainen satiinisen mekkomaisen yökkärin mukaan vai mustan läpinäkyvän.. Tykkäisköhän mies :p

Onko sillä yökkärillä niin väliä..? Ehkä se kuitenkin jossain vaiheessa lähtee pois päältä ;)

Mutta ottaisin sen kumpi tuntuu enempi "omalta".

Onko sillä yökkärillä niin väliä..? Ehkä se kuitenkin jossain vaiheessa lähtee pois päältä ;)

Mutta ottaisin sen kumpi tuntuu enempi "omalta".

Niin totta, eipä se olisi kauan päällä ;) . Voishan sen ehkä varalle ottaa, jos miestä vähän kiusaisin aluksi :whistle: :p

Niin totta, eipä se olisi kauan päällä ;) . Voishan sen ehkä varalle ottaa, jos miestä vähän kiusaisin aluksi :whistle: :p

Kuulostaa suunnitelmalta :D
Pieni kiusoittelu tuo semmosen mukavan vireen koko touhuun :p

Mä ajattelin sellasta yhteistä suihkuhetkeä. Äijällä on toinen käsi kipsissä, ja tarvii hiukan apua pesulla käymisessä, niin josko siellä suihkussa sitten hiukan aloittelis :p

No niin, siitä on hyvä lähteä :D. Menis aika jo eteenpäin! Mitäs sun äijän kädelle on tapahtunut?

Joo, kelloja vois siirtää useemmalla tunnilla etiäpäin :D

Äijä vähän urheili..ranteesta pari luuta murtunut :/ Ei onneks vaadi leikkausta, kolme viikkoo vielä tarvis kipsiä pitää.

No niin, siitä on hyvä lähteä :D. Menis aika jo eteenpäin! Mitäs sun äijän kädelle on tapahtunut?

Joo, kelloja vois siirtää useemmalla tunnilla etiäpäin :D

Äijä vähän urheili..ranteesta pari luuta murtunut :/ Ei onneks vaadi leikkausta, kolme viikkoo vielä tarvis kipsiä pitää.

Aletaanpa sit siirtelee kelloa :p .. Ainakin 24h voisi siirtää näin aluksi :D, jos menee liikaa niin vois siirtää sit takaisin päin. Odottavan aika on pitkä |O . Paranemisia miehellesi :hug:

Aletaanpa sit siirtelee kelloa :p .. Ainakin 24h voisi siirtää näin aluksi :D, jos menee liikaa niin vois siirtää sit takaisin päin. Odottavan aika on pitkä |O . Paranemisia miehellesi :hug:

On pitkä, liian pitkä :/ Mun puolesta huomisen vois vaikka poistaa almanakasta :D

Kiitos! Onneks se pääsee kohta mun hellään hoivaan :heart:

Tänään on keskiviikko ja mahtava päivä ollut. Huomenna torstai ja touhua täynnä sekin. Sitten perjantai koittaa jota olen odottanut jo piiiitkään :D :heart: :p Maanantaina alkaa taas pojalla päiväkoti ja pian alkaa minulla työt.. Niin se aika vain männöö :whistle:

Siinä teille bansku

Oletko faaraon kaveri, kun banskua tarjoot

Alkuperäinen kirjoittaja Häh:

Siinä teille bansku

Oletko faaraon kaveri, kun banskua tarjoot

Voisin mä vaikka ollakin jos mielikuvitusta alan kovasti käyttää :saint: .. Ohi oikeesti meni :ashamed:

Jospa sitä menis kohta nukkumaan niin alkais huominen ja päättyisi nopeasti. Perjantaista vois kans muutamia tunteja ehkä ottaa pois sieltä täältä :p

Täytyy vaan koittaa pitää itsensä kiireisenä. Mä ajattelin huomenna tehdä suursiivouksen :D
Perjantaina sitten kauppaan ostamaan jääkaappiin herkkuja..

Mulla olisi pakkailua ja siivoomista myös, eiköhän siinä aika mene ja pidä ajatukset muualla :p

Joo =) Ja tietty välillä vähän palstailet :D

Tietysti tulen purkaa ahdistusta ja turhautuneisuutta tänne. Kerrankin vähän erillaiset purkaukset :p . Myös täytyy sinua olla tukemassa, onhan tämä vaikeaa aikaa, ettei vain masennus iske! |O

Tietysti tulen purkaa ahdistusta ja turhautuneisuutta tänne. Kerrankin vähän erillaiset purkaukset :p . Myös täytyy sinua olla tukemassa, onhan tämä vaikeaa aikaa, ettei vain masennus iske! |O

Tää on muuten ollut aika pitkälti tämmöstä meidän kaksinpuhelua :D
Muilla vissiin on asiat paremmin :whistle:
Yhdessä laskemme tunteja :hug:

Just tässä mietin samaa, vieraskin hävis johonkin joka puhui faaraosta että oonko sen kamu, en tajunnu :kieh: .. Niin on muilla paremmin asiat, vois silti vähän tukea antaa.. Tsemppais nyt vähän meitä että pärjätään :saint: . Monta tuntia sulla olis jäljellä? Hyvällä tuurilla vois onnistua perjantai iltana :p

Just tässä mietin samaa, vieraskin hävis johonkin joka puhui faaraosta että oonko sen kamu, en tajunnu :kieh: .. Niin on muilla paremmin asiat, vois silti vähän tukea antaa.. Tsemppais nyt vähän meitä että pärjätään :saint: . Monta tuntia sulla olis jäljellä? Hyvällä tuurilla vois onnistua perjantai iltana :p

Lauantai aamuna saan hakee äijän kotiin :heart: Varmaan joskus yhdeksän aikaan..Riippuu vähän siitä millai me tytön kans herätään.
Toivottavasti sulla onnaa jo perjantaina!

Mutta onneks me tsempataan toisiamme :D

Täällä tais joskus olla joku (harmaa) faarao, joka aina jakeli banaaneita.