H
höh
Vieras
Mun mielestä sun vanhempiesi ei tarvitse miettiä muita kuin itseään asunnonvaihdossa. Eli ei tarvi miettii mahdutteko te yöpymään heillä. Se ois ihan naurettavaa jos pitäis miettii 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä täytyy kertoa, että hyin moni on, vaikkei sitä lehdissä luekaanKun omat lapsesi aikanaan lentävät pesästä ja saavat kaiketi kolme lasta kukin, oletko valmis pitämään sellaista taloa johon he mahtuvat jos sattumalta haluavat kyläillä?
Kysymykseen vastaaminen on toistaiseksi jäänyt ketjun aloittajalta.Kun omat lapsesi aikanaan lentävät pesästä ja saavat kaiketi kolme lasta kukin, oletko valmis pitämään sellaista taloa johon he mahtuvat jos sattumalta haluavat kyläillä?
Ymmärrän että harmittaa mutta kyllähän sinne mahtuu pienten lasten kanssa ainakin yhdeksi yöksi. Tai sitten menette hotelliin.Eli vanhempani ovat muuttamassa lapsuudenkodistani pienempään asuntoon. Asuvat nykyään 5h+k omakotitalossa. Minun perheeni (mies+3 lasta) asuu 350km päässä. Vanhempani sanoivat, etteivät voi muuttaa meitä lähemmäksi, sillä silloin Virossa opiskeleva siskoni ei pääsisi heille viikonlopuksi (matka Virosta Helsinkiin ja tänne periferiian kestäisi liian kauan).
Nyt vanhempani ovat ostamassa kaksiota, joka siis tarkoittaisi automaattisesti, etten voi enää lasteni kanssa vierailla heillä. Emme kuitenkaan päiväseltään pääse sinne ajamaan, eikä kolmen pienen kanssa jossain olkkarin nurkassa patjalla pysty viikonloppua punkkaamaan![]()
Ne lapset on aikuisia ihmisiä tänäpäivänä.Ymmärrän että harmittaa mutta kyllähän sinne mahtuu pienten lasten kanssa ainakin yhdeksi yöksi. Tai sitten menette hotelliin.
16 vuodessa asiat muuttuvat paljon. Huomaa ympyrän sulkeutuneen ja olevansa itse lähes samanlaisessa tilanteessa.Ne lapset on aikuisia ihmisiä tänäpäivänä.