Mitäs teette syyslomalle te kenellä sellainen on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilmeisesti parantelemme roikkumaan jäänyttä flunssaa.

Ja vanhimmat lapset menevät yökylään, uimahallissa olisi kiva käydä, sieniäkin voisi ehkä vielä löytyä (ellei ihan jumalattomasti lunta perjantaina sada).

Oon vaan lasten kanssa kotona. Miehellä ei ole lomaa ja tuntuu olevan ensi viikolle iltamenojakin useammaksi illaksi :/ No, esikoinen menee kolmena päivänä klo 9-14 liikuntaleirille, jossa tutustutaan eri liikuntalajeihin, mm. jalkapalloa, sählyä, yleisurheilua =)

Mä ajattelin viedä likan kuitenkin hoitoon ainakin 3 päivänä, sitten itse siivoan tämän kämpän oikein kunnolla. Sitten kun likan hoitajalla on syysloma, niin likka menee äidilleni ettei tarvitse viedä varahoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Lähdetään katsomaan Lontoon nähtävyyksiä.

Voihan, *kade*.

Älä kadehdi vielä, luultavasti meillä on tuuri, jossa sataa vettä koko ajan ja ajamme väärää puolta tietä heti peltikolarin.... :saint: *koputtaa puuta*

Aina voi istua kuppilassa ja syödä juustokakkua ja hörppiä teetä.
Vaiks ois kuin karmea ilma.

:p

Mietinnässä jos isi sais pitää pekkasta niin lähdettäis porukalla kylpylään, muutoin varmaan ollaan ja tapaillaan kaveriperheitä, nytten kun äitillä viimein on runsaasti aikaa ja vapaata. (1,5vkoa lomaa).

Lähdetään katsomaan Lontoon nähtävyyksiä.

Voihan, *kade*.

Älä kadehdi vielä, luultavasti meillä on tuuri, jossa sataa vettä koko ajan ja ajamme väärää puolta tietä heti peltikolarin.... :saint: *koputtaa puuta*

Aina voi istua kuppilassa ja syödä juustokakkua ja hörppiä teetä.
Vaiks ois kuin karmea ilma.

:p

Joo niin voi, me halutaan sen lisäksi nähdä maaseutuakin ainakin vähän, sillä silmällä, että mentäisiinkö sinne ensikesän matkalla =)

Meilla on tama viikko lomaa lapsilla taalla. Ollaan ihan vaan oltu ja uitu ja vahan nahtavyyksia kayty katsomassa. Loppuviikosta ollaan lahdossa rajan yli Malesiaan 3 pv, likat menossa ratsastusleirille

Yhteistyössä