Mitäs teette tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä saan tän aamukahvin juotua niin teen pikaisen siivouksen ja värjään hiukset.
Sitten kauppaan ja ruoanlaitto.
Seuraavaks sit haetaan lapsenvahti ja lähdetään miehen kans pikkujouluihin :)

Halpa-Halliin ajattelin lähteä tässä about tunnin päästä.Parit joululahjat haen.
Sitten esikoisen hakemaan mummolasta ja loppupäivästä ei tietoa mitä tehdään.Normaalia kotona olemista kait.
Toivottavasti yhtä taloa pääsemme katsomaan jo tänään!

Täällä ois joulunavus, sinne täytyy varmaan mennä tytön kanssa, jos ei vettä sada :headwall: . Ja mennään varmaan anopille jos kyyti saadaan ku isäntä läks aamulla töihin ja tulee sit joskus iltamassa vasta kotio

esikko menee eskarikaverinsa luokse leikkimään tässä kymmenen jälkeen..
sillä välin käyn kaupassa ja apteekissa tuon nuorimmaisen kanssa..
sit tuumma kotio ja rupeamme leipomaan pipareita...
ja sit pitää tehdä ruokakin...

Lähdetään kohta ulkoilemaan, poika saa pyöräillä ja mä kävelen, mennään mummia moikkaa.
Matkalla voitais pysähtyy tossa kirppiksellä.
Sit kotiin tekee ruokaa ja oottaa miestä töistä...
Sit mä painun sänkyyn lepäämään ja mies saa touhuta ton pojan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Halpa-Halliin ajattelin lähteä tässä about tunnin päästä.Parit joululahjat haen.
Sitten esikoisen hakemaan mummolasta ja loppupäivästä ei tietoa mitä tehdään.Normaalia kotona olemista kait.
Toivottavasti yhtä taloa pääsemme katsomaan jo tänään!

mitäs sieltä haet? ootko bongannut hyvät tarjoukset??

kohta viedään isoin lapsi tennisharkkoihin, sillä aikaa mennän mun äidin luo. Sieltä siten koko porukka uimaan (iskä nukkuu yövuoroaan pois eli minä ja kolme lasta) varmaan naapurin poika tulee mukaan. Sen jälkeen mun isä odottaa mua, pitäis siellä tehdä muutama jouluaskartelu alkuun kun siellä on puuta ja muita työkaluja. Illalla sitten kodin järjestelyä ja rauhallista yhdessä oloa. Tässä suunnitelmat =)

Siivoan, pesen pyykkiä, leikkaan marsun kynnet ja suunnittelen mitä ruokaa sitä kokkaisi seuraavat pari päivää... ai niin... ja isäntä vie mut tänään ulos syömään <3

Yhteistyössä