Mitäs teette? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa kivalta! Sekin on jännä, että tietyt biisit, tietyt muistot saa uskomattomia aikaan.

Meillä mies on mökillä, poika nukkuu ja minä mammapalstailen :D Samalla pupellan lämppäreitä. Kohta ois vuorossa muffinssit ja suklaakeksit. :D :P

Itken, kun nää illat on aina yhtä showta. Oon taas kerran ihan kypsä näiden nukkumisiin (tai nimen omaan nukkumattomuuksiin) että järki lähtee. Tälläset päivät on niitä ihanempia, kun ukko on töissä 24/7 ja ite yksin lasten kanssa..
Onneks huomenna on taas päivä uus (ja valitettavasti se iltakin!!).

Itken, kun nää illat on aina yhtä showta. Oon taas kerran ihan kypsä näiden nukkumisiin (tai nimen omaan nukkumattomuuksiin) että järki lähtee. Tälläset päivät on niitä ihanempia, kun ukko on töissä 24/7 ja ite yksin lasten kanssa..

:heart::hug: Voih! Voimia sinne. Jospa se siitä! Täällä uniongelmia, mutta ei taida olla mitään teidän omiin verrattuna. Tsemppiä!

:hug: mikäs siellä mättää? Tuleeko niille iltakiukku vai mikä? : / Kurjaahan sellanen on. Meillä oli kanssa keskustelua neidin kanssa kun ei ymmärrä, miks isi ei oo antamassa iltapusua mut onneks siitä sit hetken päästä rauhottu..

Mä tappelen ton pirun takan kanssa ku ilma on kostuttanu puut! Enkä sit eilen muistanu hakee niit kuivamaa.. :mad:

:heart::hug: Voih! Voimia sinne. Jospa se siitä! Täällä uniongelmia, mutta ei taida olla mitään teidän omiin verrattuna. Tsemppiä!

:hug:
Meidän 2v on aiemmin mennyt vauvasta asti nätisti nukkumaan, kun väsymystä on ilmassa, viedään sänkyyn ja sinne jää. Nyt muutaman viikon ajan taistellut niin unta kun vanhempiaankin vastaan. Inhottaa kun monta iltaa mennyt niin että joutunut suuttumaan pojalle ja menty pahoin mielin nukkumaan :/ toivottavasti tää olis vaan jotain hetkellistä, ja menis ohitse yhtä nopeasti kun alkoikin! Neiti taas ei ole koskaan osannutkaan nukkua, sen kanssa on yhtä hillumista illat ja yöt. Jospa se unirytmikin löytyis kuin tämä maaginen 1v raja saavutetaan. Toivossa on hyvä elää! :)

:hug:
Meidän 2v on aiemmin mennyt vauvasta asti nätisti nukkumaan, kun väsymystä on ilmassa, viedään sänkyyn ja sinne jää. Nyt muutaman viikon ajan taistellut niin unta kun vanhempiaankin vastaan. Inhottaa kun monta iltaa mennyt niin että joutunut suuttumaan pojalle ja menty pahoin mielin nukkumaan :/ toivottavasti tää olis vaan jotain hetkellistä, ja menis ohitse yhtä nopeasti kun alkoikin! Neiti taas ei ole koskaan osannutkaan nukkua, sen kanssa on yhtä hillumista illat ja yöt. Jospa se unirytmikin löytyis kuin tämä maaginen 1v raja saavutetaan. Toivossa on hyvä elää! :)

Voi toivotaan! =) Meillä on nyt 1v4kk iässä näkösällä valoa tunnelin päässä. Toivottavasti teilläkin pian! =)

Lintsaan tässä, vaikka pitäis avata toi koulumappi varmaan.

Mies äsken kysyi katottaisko digiboxilta jotain pois, joten sohvalle siirtymässä. Mutta kun ensin pitäisi hakea hevoset sisään ja ruokkia ne, ja väsyttääkin...

Mun pitäs kanssa ens jaksolle ottaa jotain kursseja ku on ollu tää jakso väliä mut ei siitä tartte huolia ihan viel.

Tulin sivuduunista ja pupellettiin miehen kanssa pitaleivät ja kävin kattoos s-postin ja kohta suihkuu ja nukkuu.
Ai mut pitää ettii lapsille vaatteet huomiseks.
Sitte nukkuu.
Oikeesti. ;)

Mun mielestäni uinti taas on aivan liian pitkäveteistä ;)

Rehellisesti sanottuna, mä en ui mä sukellan :D Mä opin sukeltamaan ennen ku opin uimaan. Siks varmaan ku menin lapsena liian syvälle ja lipsahin renkaasta läpi. Mitäs siinä sit teet ku sukellat :D Vahingossa sain laiturin tolpasta kii ja räpiköin ite ylös.

Aiheutin kyl aika halvauksen isäpuolelle joka naaras mua 5m päässä :ashamed:

Tulin sivuduunista ja pupellettiin miehen kanssa pitaleivät ja kävin kattoos s-postin ja kohta suihkuu ja nukkuu.
Ai mut pitää ettii lapsille vaatteet huomiseks.
Sitte nukkuu.
Oikeesti. ;)

Mä sain huonoja uutisia työrintamalta kun ilmottivat ettei ota oppisopimuksella, eikä mun koulutus riitä siihen työhön :/

Kuulostaa kivalta! Sekin on jännä, että tietyt biisit, tietyt muistot saa uskomattomia aikaan.

Meillä mies on mökillä, poika nukkuu ja minä mammapalstailen :D Samalla pupellan lämppäreitä. Kohta ois vuorossa muffinssit ja suklaakeksit. :D :P

Miks kaikki syö jotain! :D Mäki haluan ja ihan just täytyy hakee kalkkunasalaattia :D

Yhteistyössä