Mitäs teidän perheessä tällä hetkellä puuhataan? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukuliukuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies töissä, esikoinen eskarissa, vauva nukkuu ulkona kärryissä, pienenpi koira nukkuu sohvalla ja kuorsaa, isompi koira touhuaa yksikseen häkissä, nukkunee sekin.

Odotan että kuivuri lopettaa.Imuroin juuri ja yläkerran lattiat pesin.Alakerta vielä tarttis,muttei ihan nyt jaksa kiinnostaa.
Äiti kävi juuri ovella,lenkillä ja kertoi taas missä mennään isän jutun suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Alkuperäinen kirjoittaja kukuliukuli:
mies töissä, 14v ja 8v koulussa, 5v ja 3v ulkona ja 3kk juo maitoa, itse tulin tähän laittamaan pyykkejä ;)

missä se 3kk juo sitä maitoa?

no siis minä juotan sylissä pullosta :)

Laitat pyykkejä, palstailet JA juotat 3kk vauvaa sylissä samaan aikaan? Aika HC :).

Meillä mies koulussa, vauva päikkäreillä ja äiti laiskottelee kahvikupposen äärellä.

minä koneella (jos kukaan ei sitä tajunnu :D), tyttö reilu 2v syömässä lounasta, iskä töistä vapaalla ja tällä hetkellä pienemmän kanssa kakkavaipanvaihtohommissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Inka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Alkuperäinen kirjoittaja kukuliukuli:
mies töissä, 14v ja 8v koulussa, 5v ja 3v ulkona ja 3kk juo maitoa, itse tulin tähän laittamaan pyykkejä ;)

missä se 3kk juo sitä maitoa?

no siis minä juotan sylissä pullosta :)

Laitat pyykkejä, palstailet JA juotat 3kk vauvaa sylissä samaan aikaan? Aika HC :).

Meillä mies koulussa, vauva päikkäreillä ja äiti laiskottelee kahvikupposen äärellä.

Ja vahtii niitä 3- ja 5-vuotiaitakin (toivottavasti...) ;)

Yhteistyössä