Mitäs teidän perheessä tällä hetkellä puuhataan? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukuliukuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
3v leikkii nukeilla, 1,5v kiukuttelee, koska mä syötän vauvaa enkä voi ottaa poikaa syliin. Ihanaa tää mustasukkaisuus :kieh:

Onko ihme? Aika nopeasti loppuu teidän perheessä vauva-aika, kun seuraava lapsi on syntynyt..:(

Alkuperäinen kirjoittaja Inka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Alkuperäinen kirjoittaja kukuliukuli:
mies töissä, 14v ja 8v koulussa, 5v ja 3v ulkona ja 3kk juo maitoa, itse tulin tähän laittamaan pyykkejä ;)

missä se 3kk juo sitä maitoa?

no siis minä juotan sylissä pullosta :)

Laitat pyykkejä, palstailet JA juotat 3kk vauvaa sylissä samaan aikaan? Aika HC :).

Meillä mies koulussa, vauva päikkäreillä ja äiti laiskottelee kahvikupposen äärellä.

no siis TULIN laitaamaan tähän pyykkejä, siis PITÄISI laittaa pyykkejä, mutta juutuin palstalle ja juotan maidon loppuun vauvalle ennenkuin laitan pyykit. ei ole niin vaikeaa

Esikoinen kuulostaa siltä et yksii keuhkonsa pihalle samalla kun katsoo peiton alla telkkaa, vauva nukahti just näköjään tohon sitteriin ja onnekas mies on töissä paossa kipeitä kiukuttelevia lapsia :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Onko ihme? Aika nopeasti loppuu teidän perheessä vauva-aika, kun seuraava lapsi on syntynyt..:(

no onneksi ei ole sun ongelma. Vaikka se edellinen olis 3v niin aivan samalla tavalla voi olla mustis kuin 1,5 vuotiaskin. 2 viikkoa sitten tuli vauva taloon, eli ei mikään ihme vaikka tuo 1,5 v välillä kiukutteleekin.

Yhteistyössä