Mitas teidan perjantaihin kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merlion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Merlion

Aktiivinen jäsen
15.02.2007
11 403
0
36
Meilla ollaan harrastettu lahimatkailua. Eilisella mokkimatkalla pysahdyttiin Latokartanon koskelle. Tanaan sitten vietimme paivan Meri-Teijossa. Uimassa Matildanjarvessa. Samoilua pitkin Meri-Teijon luontopolkuja. Kaytiin Jeturkastin pirunpellolla. Jeturkasti on 9000 vuotta vanha muinaisranta. Tana paivana se on 80 m nykyista merenpintaa korkeammalla. Sain upeita kuvia, laitan niita sitten naytille kun kotia paastaan. Kylla Suomen luonto on vaan upea, ei sille voi mitaan.

Huomenna pitaisi veneella menna Stromman kanavalle.

Kohta saunaan, pojat ovat laskemassa verkot. Jos jotain tulisi ;)

Moi pitkästä aikaa! Minä olin töissä iltaan asti ja tein tossa vähän puutarhatöitä. Nyt olen ihan just lähdössä juoksulenkille. Huomenna lähden veneilemään kaveriporukalla, kyseessä synttärireissu. =)

meillä meri-teijo olis ihan kiven heiton päässä, mutta miksi ihmeessä ei koskaan käydä siellä.. Meidän perjantaihin... Muksujen kanssa ollu kokopäivän kotona, toki ulkona. Mies ollut pitkän päivän töissä ja nyt laitan lapset nukkumaan, meen kattoo leffaa ja syön jotain.

Aamulla oltiin pojan 7v. neuvolassa, sieltä lähdettiin kaupoille.
Käytiin ruokakaupassa ja ostamassa kukkia takapihalle.
Mä istuttelin kukkia,lapset leikkineet pihalla, mies rakentanut takapihalle terassia.
Saunottu. Nyt lapset nukkuu. Mä koneella ja mies meni vielä saunaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Moi pitkästä aikaa! Minä olin töissä iltaan asti ja tein tossa vähän puutarhatöitä. Nyt olen ihan just lähdössä juoksulenkille. Huomenna lähden veneilemään kaveriporukalla, kyseessä synttärireissu. =)

Ala ihmettele, mulla ei ole omaa konetta mukana, joten Skype ei oo kaytossa.

Teilla on upea venereissu varmasti tiedossa, keli on upea, seura hyvaa jne...Meetteko kaikki vaiko vaan sina?

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:

Ala ihmettele, mulla ei ole omaa konetta mukana, joten Skype ei oo kaytossa.

Teilla on upea venereissu varmasti tiedossa, keli on upea, seura hyvaa jne...Meetteko kaikki vaiko vaan sina?

Minä vaan tällä kertaa, lähinnä työkavereita on tulossa paikalle. Ihan mahtavaa päästä vesille, otan pari sidukkaa mukaan matkalle. =)

Ma en pysty lainaamaan kenenkaan teksteja, kestaa niin alyttoman kauan talla Vodafonen mobiilikortilla.

Ihanalta kuulostaa teidan kaikkien paiva.

Sinulle V, Meri-Teijo on meitakin todella lahella ja niin havyttoman harvoin siella tulee kaytya. Aivan uskomattoman upea paikka, ja nakojaan palveluun siella panostettu oikein kunnolla

Mä olin toimistolla töissä ja yks ystävällinen palstalainen kävi hakemassa vanhan ompelukoneeni sieltä. Töiden jälkeen kävin Ruoholahdessa ostamassa kuopukselle nappikuulokkeet iPodiin, ruokakaupassa ja sitten tulin kotiin. Puudeli oli ystävällisesti örpännyt olohuoneen matolle, joten kylppärissä odottaa mattopyykki |O Onneksi on lämmintä kuvassa, joten maton saa ulos kuivumaan.

Varsin hyvä fiilis aloittaa viionloppu. Paljon olisi tekemistä, mutta ei mitään pakollista. Pitkästä aikaa viikonloppu, jolloin sen paremmin lauantaiksi kuin sunnuntaiksikaan en ole sopinut yhtään mitään.

Keittis, hyva juttu, etta tavara kiertaa ja liikkuu.

Mistas toisen maha on mennyt sekaisin? Meilla on koirat puolestaan uineet kuin hullut. Meidan pennusta on kehittynyt ilmiomainen sukeltaja. Sita ihmettelen miten voi syoda ahvenruohot seka kaislatkin. Ahne kai :D

Yhteistyössä