Mitäs teillä syödään tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juhuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eikö tää ollu jo kerran täällä aikasemmin.. :D
tää sama kysely :D

myö syötiin jo päivällä,tein edelleenkin nakkisoppaa

No katos täällä pyörii useita eri ihmisiä, jotka eivät ehdi koko aikaa täällä pyöriä, eikä jaksa kyllä kaivella mitään vanhoja keskusteluitakaan, että siksi satuin kysymään tätä. Linkitä toki mulle tähän se aikaisempikin keskustelu, tähän kun ei näytä tulevan paljoakaan vastauksia.

[QUOTE="a p";22852858]No katos täällä pyörii useita eri ihmisiä, jotka eivät ehdi koko aikaa täällä pyöriä, eikä jaksa kyllä kaivella mitään vanhoja keskusteluitakaan, että siksi satuin kysymään tätä. Linkitä toki mulle tähän se aikaisempikin keskustelu, tähän kun ei näytä tulevan paljoakaan vastauksia.[/QUOTE]

Siis täh, miten täällä pyörii jos ei pyöri koko aikaa, selitäppä se näsäviisas?

Alkuperäinen kirjoittaja selitä;22852874:
Siis täh, miten täällä pyörii jos ei pyöri koko aikaa, selitäppä se näsäviisas?

No hohhoo... Se ketju kiitos, jos se on aiemmin ollut?

" en linkitä tuollaselle näsäviisaalle mitään "... :D

Syön broileria, höyrytettyä parsakaalia ja porkkanaa, tomaattia. 3 eri siemeniä paahdettu pannulla kera jalapeno ja tomaattirouheen, mausteina oregano, persilja, suola, valkosipuli ja minttu.

Illalla ehkä karppileipää ja kasvispihvejä.

11:sta syötiin lasagnen jämät.
15.30 syötiin perunaporkkanamuusia ja jauhelihapihviä (tosin minä söin kasvispihvejä, eli mies ja lapsi söi jauhelihapihvejä) ja itse tehtyjä nam nam!

Me syötiin päivällä paahdettuja uunijuureksia, paahdettua valkosipulia, porsaan filettä, kastiketta ja tuoresalaattia.

Illaksi nappasin paketin jauhelihaa, taidan tehdä lihapiirakkaa siitä.

Päivällä syötiin pasta-tonnikalasalaattia ja illalla (saunan jälkeen) tonnikalapizzaa. Hyvä että tuli "puheeksi" on meinaan leivinpaperi loppu. Saa lapsi tuoda tullessaan mummolasta.

Huomenna ois sit varmaan kermaista pekonipastaa.

muakin kiinnostaa et mikä on nau nau-keitto?
Meillä jatkuu operaatio pakastimentyhjennys, aattelin paistaa sieltä broilerleikkeitä ja verkkoperunoita, lisäks aion tänään leipoa kauraleipää

Yhteistyössä