M "Mintus" Vieras 08.01.2011 #26 Blineja ja kaikenlaista niiden kanssa. Lapsille lisäksi broilerin koipia - heidän herkkuaan.
J jaahas Vieras 08.01.2011 #27 Päivällä syötiin grillimakkaraa (oltiin jääkiekkoturnauksessa) ja kohta tortilloja.
V "vieras" Vieras 08.01.2011 #28 Broilerikeittoa. Oltiin luistelemassa ja lämmin keitto maistui hyvältä ulkoilun jälkeen!
V "vieras" Vieras 08.01.2011 #29 Se on herkuttelulauantai itselläni, kun olen yksin kotona. Pizza tuli juuri uunista. Iltapalaksi napsin vielä sipsejä ja mozzarellatikkuja.
Se on herkuttelulauantai itselläni, kun olen yksin kotona. Pizza tuli juuri uunista. Iltapalaksi napsin vielä sipsejä ja mozzarellatikkuja.
M "Miranda83" Vieras 08.01.2011 #32 aamupäivällä syötiin riisiä ja kanakastiketta ja vihanneksia.. iltapäivällä syötiin nakkikeittoa.. (iltapalaks syön itse ainakin täytettyä patonkia ja limpparia..)
aamupäivällä syötiin riisiä ja kanakastiketta ja vihanneksia.. iltapäivällä syötiin nakkikeittoa.. (iltapalaks syön itse ainakin täytettyä patonkia ja limpparia..)
Kerpele Aktiivinen jäsen 07.09.2010 11 640 3 36 08.01.2011 #33 Olin tänään paskamutsi ja annoin lapsille purkkiruokaa. Itse olen syönyt lautasellisen mysliä. Ruokaa en jaksanut tehdä :/
Olin tänään paskamutsi ja annoin lapsille purkkiruokaa. Itse olen syönyt lautasellisen mysliä. Ruokaa en jaksanut tehdä :/
K "Kenguru" Vieras 08.01.2011 #34 Syötiin naudan sisäfilepihvejä, salaattia (sis. vaikka mitä) ja makaronia maissilla.