Mitäs teillä tänään syödään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syötiin jo kanaboxi jossa oli koipipaloja ja rintaa. Peruna- porkkana muusia siihen ja minitomaatteja kylkeen. Illalla nakkeja. Miten ostinkin niin monta pakettia.. :x

Mä yllätyin niistä "aito" nakeista. Miten niissä on mun mielestä ennen ollut sellanen tosi sitkas kuori? Haukatessa jäi kuori paikoilleen ja sisukset tuli suuhun. Sen takia en niitä oo ostanutkaan. Nyt kun keitti nakit niin sai haukattua nakista kyllä tosi helposti... Onks ne jotenkin muuttuneet vai mitä häh täh

Eilisen jämiä eli riisiä ja burgundin pataa, salaattia, patonkia ja mitä rääppiäisiä kaapista nyt sattuu löytymään

Kanariisottoa, kokeilussa maustaa se limetillä, appelsiinimehulla ja creme fraishella. Porkkanaa ja herne-maissi-paprikaa seassa. Päälle parmesania. Salaatti meni eilisille yllärivieraille, joten lisukkeeksi vain tomaattia kun kauppaan ei jaksa lähteä.

Uunivuoassa sulassa sovussa paistettuna kanankoipia, chorizomakkaraa, sipulia, perunaa ja maustettu appelsiininkuorella :P Ihanan helppo ruoka, joka valmistui sillä aikaa, kun ulkoiltiin lasten kanssa.

Eilisiä. Eli paistia lohkoperunoilla ja pizzaa.

Perhe syö kotona kalakeittoa, mä töissä nuudeleita, tonnikalaa ja suklaakeksejä.

Tänään juonu pannuittain kahvia (kuten aina) sekä syönyt kaksi karjalanpiirakkaa ja banaanin. Pitäis kai sitä jotain muutakin yrittää, mutta joulun lihapljäjäyksen jälkeen ei oikein mikään maistu...

Samoilla linjoilla täällä eli eiliseltä jääneitä nakkeja ja home made lohkoperunoita ja uunijuuriksia. Itse syön nakkien sijasta eilistä papumössöä, jota syötiin eilen tortillojen kanssa.

Heittäkääs joku kiva ohje sinisille perunoille, ostin sellasia mut tuolla ne on vieläkin pussissa kun en keksi mitään kivaa niistä.. Onko ne siis ihan sinisiä keitettyinäkin? IKINÄ en oo meinaa ees nähny tuollasia :D

Yhteistyössä