Mitäs teillä tapahtuu/ mitä mietit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
mitä olet tänään puuhannut, mitä mielessä?

Mä olen tänään käyny lääkärissä, joka kielsi multa kaikki viljat :( No sitten olen leiponut mantelileipää, johon mies ihastui :D
Huomenna mulla on vapaapäivä, ja just sopivasti saan hakea aamulla postisa mun uuden suoristusraudan, ghd, se suoristusrautojen ferrari :laugh: *jännittää onko se niin hyvä kun kaikki sanoo*

Ja nyt en sitten keksi mitä söisi, kauhea herkkuhimo :D

Mies pelaa, tyttö nukkuu, koira vehtaa pippelinsä kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23257495:
:( missä sun selkä on menny? Onko sulla nilkat vielä sökönä? *paranemisia*

Ihan vaan iskiasta tällä kertaa :( No toi toinen mikä sillon revähti on viel sellanen et alkaa helposti särkeä ja portaissa kulkeminen on hieman haastavaa... Mut muuten ollaan jo voiton puolella :)
Kiitos :hug:

Me oltiin aamulla pojan kanssa lääkärissä tarkistuttamassa korvat, että viimeisin tulehdus on poissa. No olihan siellä vaikkua niin järkyt määrät, että jättimäärät removaxia ja pe uus aika.
Mä olin kampaajalla ja mun hiuksista tuli aivan v*tun rumat!!! :kieh:
Mies on mökillä kaverinsa kanssa remontoimassa.

Keskimmäinen lutraa suihkussa, vanhin kattoo simpsoneita, nuorin tuttipullottelee pinnasängyssä. Mies on töissä.

Juustokakku odottaa jääkaapissa mangosose päällystä, kinkkukiusaus tuoksuu uunissa. Ja kotitöitäkin olis vielä, mutta huomasimpa että täällä roikun edelleen :ashamed:

Mitäs teillä tapahtuu? Mies on toisella koneella ja katsoi juuri Israel experience dokkarin. Vanhin on suihkussa. Keskimmäinen ja nuorin ovat sängyssä yrittämässä unta. Minä panikoin ja kuvittelen omiani.

Mitä mietit? Loisia.

Mitä olet tänään puuhannut? Kävin kokeessa, sain sen läpi. Istuin 4 tuntia tuijottamassa tietokoneruutua saamatta lausettakaan valmiiksi.

Mitä mielessä? Viinilasillinen! Tarvitsen sitä!

No mä olen lukenut tenttiin, käynyt kynsihuollossa, kuskannut lapsia, zumbannut, laittanut ruokaa... näköjään vaikka mitä :D
Nyt istahdin tähän Oscareita kattoon. Lapset nukkuvat ja mies lukee tenttiin.

Ja ap: se GHD on todella niin hyvä kuin sanotaan! :heart:

Olen imuroinut ja pessyt lattiat. Pessyt 6 koneellista pyykkiä. Tehnyt lounaan ja päivällisen. Käynyt prismassa tuhlaamassa melkein kaikki rahat. Maksanut laskut ja vuokran. Ja käytiin koko perheen voimin yhtäaikaa suihkussa. Nyt pitäisi vielä käväistä kuivaushuoneesta hakemassa viimeiset pyykit. :) selkää kolottaa ja kohta pääsen telkkaria katsomaan.

Tultiin kasilta uimasta ja mentiinkin samantien suihkuun. Lapsi oksensi sylissäni ja yrjö meni paidankauluksesta vyötärölle saakka. Tuntui aika inhalta kun se valui pitkin paljasta ihoa paidan alla. Ja ne nakinpalat...yyyyh.. Oksensi se jo hallilla pikkusen ja juu, kyllä altaaseen. Luulin siellä vielä et oksensi siksi kun yski ja yökkäs niin hartaasti kun veti vähä vettä henkeen. Mut taitaakin olla yrjötautia sit. Mukava yö tiedossa. =(

Keskimmäinen lutraa suihkussa, vanhin kattoo simpsoneita, nuorin tuttipullottelee pinnasängyssä. Mies on töissä.

Juustokakku odottaa jääkaapissa mangosose päällystä, kinkkukiusaus tuoksuu uunissa. Ja kotitöitäkin olis vielä, mutta huomasimpa että täällä roikun edelleen :ashamed:

Lapsi pitäisi syöttää sylissä ja sitten vasta nukkumaan. Voi raukka kun saa yksin sängyssä juoda. Ei koskaan ole ollut niin kiire, että lapsi olisi maitopullonsa joutunut yksin juomaan.

Oli terapia. Istuin navetassa lypsyllä. Hoivailin lehmuja ja kävin kattoon hevosta. Siivoilin ja varsinki sen jälkeen ko tyär levitti jukurtit lattialle.
Juteltiin miehen kans henkeviä ko syötiin iltapalaa yhessä, silitti minun poskea ja sano että olen ihana :heart:

Nyt, mies kattoo töllöä ja juoruaa puhelimessa kaverinsa kans minun uuesta autosta, mie istun konneella ja mietin mitä otan matkaan kuntoutukseen. Välillä katseet kohtaa :whistle:

Kirralla duunissa aamuvuoro, sitten kotiin ja keskimmäistä viemään harrastamaan, kotiin, pientä siivousta, imurointia, pyykkäystä, murkinanlaittoa, sauna ja nyt nuo viimein on sängyissään.

NYT ois aikaa itelle. Mit tekis puolikuolleena? Menis nukkuun, että jaksaa aamulla ylös. Koululaisille pitää vielä kattoa hiihtovermeet aamuksi.

Oli terapia. Istuin navetassa lypsyllä. Hoivailin lehmuja ja kävin kattoon hevosta. Siivoilin ja varsinki sen jälkeen ko tyär levitti jukurtit lattialle.
Juteltiin miehen kans henkeviä ko syötiin iltapalaa yhessä, silitti minun poskea ja sano että olen ihana :heart:

Nyt, mies kattoo töllöä ja juoruaa puhelimessa kaverinsa kans minun uuesta autosta, mie istun konneella ja mietin mitä otan matkaan kuntoutukseen. Välillä katseet kohtaa :whistle:

Mihis kuntoutukseen menet? Mun pitäs kans..ois kelan päätöskin tälle alkuvuodelle kolmen viikon jaksolle.

Onpas teillä ollut hempeetä, onnea vain. Ihanaa kun hyvin menee.