Mitäs Timo T.A:n elämään tätä nykyä kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siinä se vasta on hieno mies, kertakaikkisen isänmaan mies viimeiseen asti. Mitähän hänelle kuuluu tätä nykyä kun ei ole kuulunut televisiossakaan puritaani perheen kesälaulua pitkiin aikoihin, vieläkö Timppa kannattaa Vasemmistoa?

Keikkailee kai vieläkin normaalisti, Gommi ja Bommi oli täälläkin päin jonkun marketin avajaisissa ja illalla oli veittänyt soolokeikan paikallisessa krouvissa. Itse en tykkää "vuohimaisesta" ulkonäöstä ja laulutyylistä mutta kersat dikkaili Gommia ja Bommia, varsinkin kookospähkinän särkemisestä kertovasta laulusta.

Olimme eräässä espoolaisessa ravintolassa kauan, kauan sitten, syömässä. Samassa ravintolassa kohtasimme myös timon, joka tunnisti puolisoni armeija-ajoilta. Ihmettelin tuota suuresti. No, vanhoja inttijuttujahan siinä yhdessä muisteltiin.
Timolle toivomme korkeimman apua, koko perhe olkoon enkeleiden saartama.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasta nähty;27412491:
Keikkailee kai vieläkin normaalisti, Gommi ja Bommi oli täälläkin päin jonkun marketin avajaisissa ja illalla oli veittänyt soolokeikan paikallisessa krouvissa. Itse en tykkää "vuohimaisesta" ulkonäöstä ja laulutyylistä mutta kersat dikkaili Gommia ja Bommia, varsinkin kookospähkinän särkemisestä kertovasta laulusta.

Voi apua! Minä hetken ihan oikeasti luulin, että timotiitaa käy marketin avajaisissa laulamassa Kuinka saisin rikki kookospähkinän! :D mutta täähän kirjoitus onkin ämaanummisesta. :D

Yhteistyössä