mitäs tuloksia saitte täs testissä?=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami-06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami-06

Vieras
http://plaza.fi/sinkut/testit-ja-kyselyt/oletko-seksikas

Mulla näin:

Olet romantikko
22.1.2008
Et ole niinkään seksikäs vaan enemmänkin romanttikko luonteeltasi. Tiedät kyllä tarvittaessa mitä seksikkyyteen tarvitaan, mutta et ole sitä ihmistyyppiä, joka haluaisi asialla leikitellä. Uskot pysyviin ratkaisuihin ja perinteinen illallinen kynttilänvalossa on ehkä enemmän sinun juttusi kuin villi ilottelu punaisten satiinilakanoiden välissä. Ainakaan kunnes illallinen on ensin ohi.

Olet romantikko
Et ole niinkään seksikäs vaan enemmänkin romanttikko luonteeltasi. Tiedät kyllä tarvittaessa mitä seksikkyyteen tarvitaan, mutta et ole sitä ihmistyyppiä, joka haluaisi asialla leikitellä. Uskot pysyviin ratkaisuihin ja perinteinen illallinen kynttilänvalossa on ehkä enemmän sinun juttusi kuin villi ilottelu punaisten satiinilakanoiden välissä. Ainakaan kunnes illallinen on ensin ohi.

Olen tyrmistynyt: en ole koskaan pitänyt itseäni lainkaan romanttisena. No, kerrankos sitä! :D

Mua alkaa epäilyttämään kun noissa Plazan testeissä kaikki saa saman vastauksen! Niin tässä kuin siinä keksi-testissäkin.
Ei me nyt näin samasta munasta olla kuoriutuneita, vaikka samalla palstalla nokitaankin....=))

Grrr. Sinä olet suorastaan arvoituksellisen seksikäs. Et oikein itse tiedä, oletko lintu vai kala, mutta salaperäisyytesi ja vaihtelevat mielialasi tekevät sinusta monen silmissä erittäin kiinnostavan. Tiedät tarkalleen millä tavalla kumppani saadaan kiinnostumaan ja joskus elekielesi saattaa olla suorastaan tahatonta.

Yhteistyössä