V
Vepasto
Vieras
http://www.tapettitalo.fi/61859.html
toi numero 61 860. Tulee meiän tulevaan keittiöön, ainakin yhdelle seinälle. =)
toi numero 61 860. Tulee meiän tulevaan keittiöön, ainakin yhdelle seinälle. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:29 pökö kirjoitti:mun mielipide on että aivan kaamee..
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:30 minä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:29 pökö kirjoitti:mun mielipide on että aivan kaamee..
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:35 Örppi kirjoitti:Aika rohkee valinta, mutta varmasti tulee näyttämään upealta oikeassa ympäristössä. Keittiössä on munkin mielestä hyvä olla vähän väriä. Näissä moderneissa keittiöissä on joskus niin sairaalamainen tunnelma, valkosta kiiltävää pintaa ja runsaasti terästä. Tuleeko teidän keittiöön retrotunnelmaa vai maalaisromantiikkaa vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:36 stranger kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:30 minä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:29 pökö kirjoitti:mun mielipide on että aivan kaamee..
peesi
samoin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:59 iltaa istumassa kirjoitti:Ihana tapetti! Olen kauan aika katellut itsekkin tapetteja tuolta, älyttömän hienoja! Pitää vaan saada remontti kunnolla käyntiin niin sitten. Tuliko muuten maksamaan kuinka paljon, jos udella saa?
Meiltä löytyi tapettaja poistettaessa vanhojen alta mm. tapettitalon pionia. Sen alla oli vielä yksi kerros, ilmeisesti käsi maalattua.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:52 Vepasto kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:35 Örppi kirjoitti:Aika rohkee valinta, mutta varmasti tulee näyttämään upealta oikeassa ympäristössä. Keittiössä on munkin mielestä hyvä olla vähän väriä. Näissä moderneissa keittiöissä on joskus niin sairaalamainen tunnelma, valkosta kiiltävää pintaa ja runsaasti terästä. Tuleeko teidän keittiöön retrotunnelmaa vai maalaisromantiikkaa vai mitä?
Meille tulee aika tavalliset kalusteet, luonnonvalkoiset ovet ja pähkinätasot. Tolla tapetilla yritetään saada sitä vanhaa tunnelmaa, koska talo on 50-luvulla rakennettu.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:05 Silvia Logo kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:59 iltaa istumassa kirjoitti:Ihana tapetti! Olen kauan aika katellut itsekkin tapetteja tuolta, älyttömän hienoja! Pitää vaan saada remontti kunnolla käyntiin niin sitten. Tuliko muuten maksamaan kuinka paljon, jos udella saa?
Meiltä löytyi tapettaja poistettaessa vanhojen alta mm. tapettitalon pionia. Sen alla oli vielä yksi kerros, ilmeisesti käsi maalattua.
Jos ette ole vielä kaikkea poistanut ja peittänyt niin yhteen kohtaan voi laittaa vaikka taulun kehykset ja antaa sen vanhan tapetin olla siinä kehyksissä.