mitäs tykkäisitte jos miehenne lähtis iltaa viettämään ventovieraiden naisten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelenpä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskelenpä vaan

Vieras
sivusta seurasin tämmöstä tapausta viime viikonloppuna. meitä oli iso kaveriporukka baarissa ja melko hyvissä ajoin sitten lähdettiin monet jo kotiin. iltaa jäivät viettämään yksi varattu perheellinen mies ja hänelle entuudestaan tuntemattomia naisia muutama. mietin vaan miten tää mies on kotona selittänyt sen, että missä oli ja kenen kanssa. ite en kyllä tykkäis jos oma mies lähtis ihan tuikituntemattomien naisten kanssa baareilemaan, eikö olis voinut lähteä sit kotiin samaan aikaan kun suurin osa porukkaa?

no eihän se niiden naisten kanssa ollu lähtenyt vaan halus vaan jäädä sinne vielä kun toiset läks.
ja jos s"suurin osa porukkaa" lähti, ni jäiks sitte jotai muitaki viel ku vaan mies.ainaki tulee sellai mielikuva. muutenhan vois sanoo, et kaikki muut läks porukasta paitsi mies :xmas:

No,jos siis lähtis niinku kotoa niiden vieraiden naisten kanssa niin en tosiaan tykkäis.Mutta jos nyt jää baarissa istumaan samaan pöytään niiden kanssa ja viettää sielä iltaa,niin en ainaka olis mitenkä vihanen tms.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no eihän se niiden naisten kanssa ollu lähtenyt vaan halus vaan jäädä sinne vielä kun toiset läks.

no niin joo... itse asiassa kyllä vaihtoivat paikkaa, eli tavallaan lähti kyllä niitten naisten kanssa.

Niin, eihän mies tässä "lähtenyt tuikituntemattomien naisten kanssa baareilemaan", vaan oli lähtenyt ulos kavereidensa kanssa. Jos tutummat kaverit halusivat lähteä aikaisemmin pois, niin mikä pakko tämän yhden olisi ollut lähteä samaan aikaan kotiinsa? Vapaailta, ja hän päätti nauttia koko rahan edestä. Jos seuraan olisi jäänyt tuntemattomia miehiä, niin asia ei vaivaisi ap:tä varmaan yhtään? Etkä voi tietää miten tämän miehen ilta eteni, jostain syystä oletat heti pahinta.

ja jos s"suurin osa porukkaa" lähti, ni jäiks sitte jotai muitaki viel ku vaan mies.ainaki tulee sellai mielikuva. muutenhan vois sanoo, et kaikki muut läks porukasta paitsi mies :xmas:

niin siis kaikki porukan miespuoliset lähti kotiin, tää yks jäi itekseen niitten naisten kanssa. eivätkä siis tunteneet toisiaan entuudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

niin siis kaikki porukan miespuoliset lähti kotiin, tää yks jäi itekseen niitten naisten kanssa. eivätkä siis tunteneet toisiaan entuudestaan.

no ni.mä en nää ongelmaa enää missää.

Vaikka parisuhteessa olen, niin en oleta, että mieheni elämä loppuisi siihen paikkaan, kun päätämme yhdessä olla.

Eli eiköhän jokainen ihminen voi halutessaan tutustua uusiin ihmisiin, olivatpa sitten naisia tai miehiä. Sillä ei ole merkitystä tapahtuuko tämä baarissa vai kotona.

Jos on pettänyt, on asia aivan eri, mutta mistään ei kyllä pettämistä tullut ilmi... ainoastaan uusiin ihmisiin tutustuminen ja näiden kanssa aikaa viettäminen...

Jos niin huoletti, kenties olisi sitten pitänyt jäädä vahtimaan aikuista ihmistä?
Tai raahata väkisin kotiin?

Eikö teidän porukassa saa tutustua keneenkään?

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Niin, eihän mies tässä "lähtenyt tuikituntemattomien naisten kanssa baareilemaan", vaan oli lähtenyt ulos kavereidensa kanssa. Jos tutummat kaverit halusivat lähteä aikaisemmin pois, niin mikä pakko tämän yhden olisi ollut lähteä samaan aikaan kotiinsa? Vapaailta, ja hän päätti nauttia koko rahan edestä. Jos seuraan olisi jäänyt tuntemattomia miehiä, niin asia ei vaivaisi ap:tä varmaan yhtään? Etkä voi tietää miten tämän miehen ilta eteni, jostain syystä oletat heti pahinta.

en mä mitään oleta, enkä mä siis tiedä onko ton miehen vaimolle ihan ok vaikka mies nyt juhlii ventovieraiden naisten kanssa. kunhan tässä vaan pohdiskelen asiaa, kun musta se tuntuis omituiselta enkä ite tykkäis. eikä mun mieskään kyllä tykkäis jos mä lähtisin ventovieraiden miesten matkaan.

Ihan normaalia että haluaa jatkaa iltaansa vaikka osa porukasta kotiin jo lähtisikin. Miksi tarvitsee tuijottaa sukupuoleen näissä asioissa? Hieman itseluottamusta niin ei tarvitse vetää hernettä nenään jokaisesta asiasta.

Mä en kans tykkäis jos mun mies jäis istuu iltaa vieraiden naisten kans ja muut lähtee pois...Sais ukko kulta tulla samaa matkaa kavereiden kans.En kyllä jäis itsekkään vieraiden miesten kanssa yksinään iltaa viettämään.

Alkuperäinen kirjoittaja You just lost the Game:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja You just lost the Game:
Minä toisinaan otan tuikituntemattomia naisia rinnoista kiinni eikä vaimoni ole siitä lainkaan närkästynyt.

Mitvit :laugh: :laugh: :laugh:

Hän on täysin tietoinen siitä, että röntgenhoitaja joutuu noin tekemään mammografiatutkimuksia suorittaessaan.

Mä näin jo sieluni silmin sut puristelemassa tuntemattomien tissejä baarissa ja vaimon hymyilemässä autuaasti vieressä :laugh:

en mä mitään oleta, enkä mä siis tiedä onko ton miehen vaimolle ihan ok vaikka mies nyt juhlii ventovieraiden naisten kanssa. kunhan tässä vaan pohdiskelen asiaa, kun musta se tuntuis omituiselta enkä ite tykkäis. eikä mun mieskään kyllä tykkäis jos mä lähtisin ventovieraiden miesten matkaan.

Mitä pahaa siinä sun mielestäsi sitten olisi, jos sun miehesi juttelisi baarissa ennestään tuntemattomien naisten kanssa? Rajoittuneeksi menee elämä, jos parisuhteen perustamisen jälkeen ei saisi suutaan avata vieraille eikä tutustua kehenkään vastakkaisen sukupuolen edustajaan.

Miksi susta tuntuu omituiselta, jos miehesi tapaa muita ihmisiä?
Mitä sä pelkäät? Tai miksi et anna toisen olla ja elää?

Oletko lopettanut itse vieraiden kanssa juttelun kun astuit parisuhteeseen?
Et voisi ikinä tutustua uusiin ihmisiin, viettää aikaa?
Miksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
No siinähän jäisi :D
Olen mäkin useasti baarissa tuntemattomien miesten kanssa :xmas:

juuri näin. ei se automaattisesti tarkoita että olis jotain muitakin ajatuksia kuin illanvietto ja juttelu

Mua oikeestaan ahdistaisi jos mies kieltäisi multa mahdollisuuden tutustua uusiin ihmisiin.

Mä olin viime viikonloppuna baareilemassa yksin , ja päädyin kiertelemään baareissa tuikituntemattomien miesten kanssa.
Herrasmiehinä mut toimitettiin kotiin taksilla aamuyöstä , eikä koko illan aikana tapahtunut yhtään mitään mitä ei voisi vaimolle kertoa.
Naimisissa tais olla suurin osa tosta porukasta. Me juteltiin kaikesta mahdollisesta ja juotiin viinaa , kuuntelin myös parisuhde- ja lapsijuttuja ja kaikenlaisia huolia. Ihan normi-ilta , mulle ainakin. Naiset harvemmin lyöttäytyy baarissa tuntemattomien naisten matkaan tai miehet miesten , ainakaan ihan heterobaarissa siis.

Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:
Mä en kans tykkäis jos mun mies jäis istuu iltaa vieraiden naisten kans ja muut lähtee pois...Sais ukko kulta tulla samaa matkaa kavereiden kans.En kyllä jäis itsekkään vieraiden miesten kanssa yksinään iltaa viettämään.

mut eihä siitä porukasta lähtenyt kuin kaikki miespuoliset, eli joitakuita myös jäi.
miks pitäs lähtee jos muut miehet lähtee mut itse ei viel haluis lopettaa iltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:

Eikö toi ole ahdistavaa?
Jos joku vieras koittaa suhun tutustua ihan muu kuin seksi mielessä, niin sä lakkaat puhumasta ja pakenet... koska susta ei ole ok olla missään nimessä tuntemattomien kanssa?

Miten ihmeessä tutustutte ihmisiin? Pitääkö niiden olla samaa sukupuolta tai partnerin kyttäämässä vieressä?

Jos mä menen tänään baariin ja joku tulee mulle jutteleen, vietän mieluusti aikaa sellaisen kanssa jos natsaa... vaikka minulla mies kotona onkin.
Miksi ihmeessä pitäs yksin nököttää, jos on seuraa tarjolla ja seura on OK?

Yhteistyössä