mitäs tykkäisitte jos miehenne lähtis iltaa viettämään ventovieraiden naisten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelenpä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
No siinähän jäisi :D
Olen mäkin useasti baarissa tuntemattomien miesten kanssa :xmas:

juuri näin. ei se automaattisesti tarkoita että olis jotain muitakin ajatuksia kuin illanvietto ja juttelu

Mua oikeestaan ahdistaisi jos mies kieltäisi multa mahdollisuuden tutustua uusiin ihmisiin.

Musta sellainen olisi suorastaan sairasta ja juoksisin tästä suhteesta ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
No siinähän jäisi :D
Olen mäkin useasti baarissa tuntemattomien miesten kanssa :xmas:

juuri näin. ei se automaattisesti tarkoita että olis jotain muitakin ajatuksia kuin illanvietto ja juttelu

Mua oikeestaan ahdistaisi jos mies kieltäisi multa mahdollisuuden tutustua uusiin ihmisiin.

Musta sellainen olisi suorastaan sairasta ja juoksisin tästä suhteesta ulos.

Musta taas suhteet joissa ei ole luottamusta on hieman outoja.
Tai suhteet missä toisen tekemisiä pitää kontroloida.

Pakko myöntää, et kyllä tuo ukko kaikenlaisia ihmisiä baarissa tapaa enkä häntä siellä mitenkään vahdi.Luotan kyllä häneen, mut hän ei ole sellainen tyyppi joka jäis baariin ku kaverit lähtee...Ja jos jäis niin kyllä mä loukkaantuisin siitä, et on ollu niin mielenkiintoista seuraa, et kaveritki on jääneet kakkoseksi! Mä olen mustis ja mulla on vilkas mielikuvitus :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:
Pakko myöntää, et kyllä tuo ukko kaikenlaisia ihmisiä baarissa tapaa enkä häntä siellä mitenkään vahdi.Luotan kyllä häneen, mut hän ei ole sellainen tyyppi joka jäis baariin ku kaverit lähtee...Ja jos jäis niin kyllä mä loukkaantuisin siitä, et on ollu niin mielenkiintoista seuraa, et kaveritki on jääneet kakkoseksi! Mä olen mustis ja mulla on vilkas mielikuvitus :ashamed:

Kannattaa vaan ennemmin hoitaa sitä omaa mustasukkaisuutta (joka on syy oloosi) kuin vaatia toista käyttäytymään siten ettet kokisi tätä tunnetta.

Koska pieni mustasukkaisuus tietyissä tilanteissa on normaalia mutta liika liikaa ja liikaa se on silloin, kun aletaan rajoittamaan toisten elämistä estämällä tapaamisia tai tuskastutaan kun toinen tapaa vieraita ihmisiä...

Helppoa se ei ole, siis oman mustasukkaisuuden käsittely, myöntäminen, siitä pääseminen mutta kannattaa yrittää. Tuhoisampaa on itse kärsiä siitä ja laittaa toinenkin kärsimään...

Hyvähän se olis tietää mistä se mustasukkaisuus juontaa juurensa.
Harva sitä syytä itse tietää tai heti hokaa...

Yhteistyössä