Mitäs tykkäisitte siitä jos miehenne olisi mennyt soittamaan äidillenne, jonkun riidan jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi ei

Vieras
Meillä oli viikonloppuna aika iso riita. Ihan yleisistä asioista ja minun väsymyksestä jne. No, mies otti riidan tosi raskaasti ilmeisesti, vaikka me se selvitettiin. Äitini soitti tänään ja sanoi, että mieheni oli soittanut viikonloppuna hänelle jo ihan epätoivoisena. Olin ihan, että häh? Minusta ei ole tosiaankaan hauskaa, että asioitamme levitellään edes omille vanhemmilleni. siis näitä henkilökohtaisia riitoja jne. Ihan ok. jos olisi soittanut omalle äidilleen, mutta että minun äidilleni. Toki tiedän, että tulee minun äidin kanssa paremmin toimeen kuin omansa, mutta kuitenkin. Itku tuli äidin puhelun jälkeen ja nyt mietin pitäisikö ottaa miehen kanssa asia puheeksi?

En tykkäisi, mulle tulisi sellainen olo että mies on pikkukakara joka menee kantelemaan mun äidille että mä kiusaan.....
Kyllä riidat selvitetään oman puolison kanssa, kavereille voi toki ruikuttaa mutta puolison vanhemmille ei.

tottakai otat kaikkia asiat mitkä häiritsee on hyvä puhua parisuhteessa heti ettei ne paisu turhan suuriksi. enpä usko että miehesi on pahalla äidillesi soittanut voinut olla huolissaan??? Mutta ilman muuta kannattaa asiasta jutella, ei siitä silti tarvitse uutta riitaa tehdä.

arvaa vaan miten monesti mun mies tehny noin! halvatun raivostuttavaa! mut se onkin italialainen mammanpoika! ominu nyt sit minun äitin kun omansa kaukana. onneks ei siellä asuta!

No mä en kyllä näe asiassa mitään pahaa,jos toinen on huolissaan soittanut.
Tietysti mainitset asiasta miehellesi,jos kerran et tykännyt hänen soitostaan.Muutenkin kannattaa setviä asiat.Vältytään monelta riidalta,kun pelisäännöt on selvät.

Huonoa tykkäisin. Tiedän tosin, että oma mieheni on joskus aikoinaan soittanut molempien (exänsä ja omilleen) vanhemmille, mutta olivat siinä vaiheessa eroamassa ja halusi todistajat akan touhuille = paiskoi kamoja pihalle ja repi mieheltä vaatteet päältä ym. Ja oli kuitenkin yrittänyt mustamaalata miestä, joka ei ollut tehnyt muuta kuin halunnut erota.

Hmmm... riippuu millainen sun äiti on. Ehkä hyvä että miehes pystyy puhumaan jollekin koska musta välillä tuntuu että munkin miehen kannattais puhua jonkun kanssa asioista koska puhunhan mäkin esim. meidän riidoista mun siskon tai ystävän kanssa! MUTTA: riippuu siis äidistä. Mua ei haittais että puhuu mun äidille koska se on hyvä tyyppi, mutta sen oma äiti on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin raskas (en viitsi edes alkaa erittelemään) että sais muuttaa takas kotiin sen jälkeen... (joo oon tosi reilu tiedetään)

Loukkaantuisin, tuntuisi jostain syystä holhoamiselta. "Hei ku toi sun kuopus on ollu aika hankala, kiukuttelee paljon. Onkohan sillä joku vaihe menossa, mikähän vois auttaa?" :whistle:

Äitini on reilu ja hyvä tyyppi, mutta hermostuu asioista ja alkaa murehtimaan niistä. Hänellä on minun mielestä ihan tarpeeksi siinä, että isäni kuoli yllättäin alle 50v. Nyt sitten murehtii, että aiotaanko me erota ja ohjeistaa minua pitämään miehestäni kiinni jne. Pelkää nyt sitten meidän avioliittoa :( Olisi miehenkin pitänyt ajatella hiukan, kun tässä on paljon pahempaakin tapahtunut kuin meidän riita. Veljeni 4v poika sairas ja äiti huolehtii siitäkin tosi paljon. Nyt sitten murehtii meitäkin. En tykkää yhtään!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Jos kyse on itsensä taikka jonkun muun hengen vaarantamisesta asia olisi eri.Sitten olisi syytä.

tietysti, mutta minä ymmärsin kyllä ap.n jutuista, että olisi kyse riidasta. Kaikilla ei kai ole puukko kädessä riidan yhteydessä?

En tykkäisi yhtään. Kun ollaan omilleen muutettu ja naimisiin menty niin tietyt asiat ei kuulu vanhemmille. Sama jos jotain sänkypuuhia kertoisi vanhemmille. Tosin tiedän näitäkin tapauksia tuttavapiiristä.

Mua ei haittais, me ollan niin hyvissä väleissä mun vanhempien kanssa, mä oisin vaan tyytväinen jos tuo ukko sias suunsa auki jollekkin..
Mut se että jos se omalle äidilleen soittas niin sit sais kyllä huutia..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Äitini on reilu ja hyvä tyyppi, mutta hermostuu asioista ja alkaa murehtimaan niistä. Hänellä on minun mielestä ihan tarpeeksi siinä, että isäni kuoli yllättäin alle 50v. Nyt sitten murehtii, että aiotaanko me erota ja ohjeistaa minua pitämään miehestäni kiinni jne. Pelkää nyt sitten meidän avioliittoa :( Olisi miehenkin pitänyt ajatella hiukan, kun tässä on paljon pahempaakin tapahtunut kuin meidän riita. Veljeni 4v poika sairas ja äiti huolehtii siitäkin tosi paljon. Nyt sitten murehtii meitäkin. En tykkää yhtään!!!

Jos on huolissaan teidän avioliitosta.. kai se on sitten ihan "aiheellista" ja pyysi neuvoa tai jotain.. kun äitis kuitenenkin tuntee sut paremmin kenties?

En osaa ajatella et mua häiritsis.. äidin kanssa kun ite puhun melkolailla kaikesta.myöskin jos olis riitaa miehen kanssa( tosin ei nyt ole miestä) niin saatan ihan hyvin puhua ennemmin sitten äidin kun kavereitten kanssa..

mammanpoika mammanpoika...
r030.gif

Aikamoinen tempaus mieheltäsi. :hug:

Kyllähän siihen riitaan kaksi tarvitaan joten et ole ap yksin mikään syypää.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Jos kyse on itsensä taikka jonkun muun hengen vaarantamisesta asia olisi eri.Sitten olisi syytä.

tietysti, mutta minä ymmärsin kyllä ap.n jutuista, että olisi kyse riidasta. Kaikilla ei kai ole puukko kädessä riidan yhteydessä?

No enpä tiedä mitä vastasin píeleen,mutta toistan aikaisemman.
En pitäisi siitä että soittelee,kun riitamme eivät kuulu vanhemmillemme(omalla kohdalla)
Sitten olisi eri jos olisi kyseessä tuo vahingon aiheuttaminen.

Yhteistyössä