Miten 21-vuotias tyttö voi rakastua kuuskymppiseen ukkoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikä kukaan rakastu sinuun
Pahoitteluni, eilen rakastelin nuoren neidon kanssa joka on tasan 33 vuotta minua nuorempi. Ja hänen ikänsä on sama kuin meidän ikäeromme

Ja tämä juttu on täydellisen totta

Kylläpä maistui mahdottoman hyvälle taas kerran, me tapaillaan vähintään kerran viikossa niissä merkeissä

Puhuttiin myös tulevaisuuden suunnitelmista, hän tulee sinkuksi lähitulevaisuudessa

Pahoitteluni, eilen rakastelin nuoren neidon kanssa joka on tasan 33 vuotta minua nuorempi. Ja hänen ikänsä on sama kuin meidän ikäeromme

Ja tämä juttu on täydellisen totta

Kylläpä maistui mahdottoman hyvälle taas kerran, me tapaillaan vähintään kerran viikossa niissä merkeissä

Puhuttiin myös tulevaisuuden suunnitelmista, hän tulee sinkuksi lähitulevaisuudessa

Juu juu no onhan se kiva, että sulla on tuo tarinasi. Miksi muuten se "tyttö" haluaa olla tuollaisen vanhan äijän kanssa?

Juu juu no onhan se kiva, että sulla on tuo tarinasi. Miksi muuten se "tyttö" haluaa olla tuollaisen vanhan äijän kanssa?
Montako miljoonaa lyödään vetoa? tarina on tosi. Voidaan hankkia joku julkinen notaari joka toimii välittäjänä ja todistajana. Voisin laittaa vaikka kivoja kuvia jos laitat sähköpostiosoitteesi tänne

me tavattiin ihan sattumalta ja hän halusi samantien minut Facebook kaveriksi kun on tuntenut itsensä eristyksissä olevaksi. Siitä ne asiat pikkuhiljaa etenivät tähän pisteeseen. Aasialaisille naisille ei ikäerolla ole paljoakaan merkitystä, tärkeintä on se että mies on luotettava ja pitää huolta naisesta ja perheestä. Itse asiassa hän on vaihtamassa nuorempaan kun aika jättää nyk suomalaisen heikossa hapessa olevan invalidimiehen

Hän on jopa toivonut lasta mutta olen sanonut että ei se nyt tässä iässä tule kyseeseen vaikka siihen pystynkin milloin tahansa

olen auttanut häntä lukemattomissa eri asioissa, joita nyk mies ei vaivautuisi tekemään ja molemmat luotetaan toisiimme täysillä. Sekin paljastui että kyseinen mies on käyttäytynyt aikalailla sikamaisesti, kuten länsimaiset valitettavan usein tekevät tuolla kaukana köyhiä naisia hyväksikäyttäessään. Eipä ihme että kun kohtaa vihdoin miehen joka oikeasti kuuntelee, välittää, pitää tasa-arvoisena, samanlaisella huumorilla varustettu, ja vilpittömästi ihailee hänen naisellisuuttaan, niin retkahtaa. Ollaan todettu luonteenpiirtemme hyvin samanlaisiksi ja pidetään hyvin paljon samoista asioista, joita hän ei ole saanut kokea koskaan tämän nykyisen kanssa

Olin ollut Treffipalstoilla vuoden verran kun totesin suhteemme lähentyvän ja lähdin kiitämään kaikista niistä 6 kk sitten. Nyt jaksan kyllä odottaa iloista ja onnellista tulevaisuutta jonain päivänä
”Pekko”

Tuon ikäisen tulisi tutustua oman ikäisiinsä nuoriin miehiin, eikä hölmöillä vanhojen käppänöiden kanssa, mitä annettavaa tuollaisella ukolla on hedelmällisessä iässä olevalle nuorelle naiselle.

En ole kylläkään, on okt, mökki, uudehko citymaasturi ym ja tienaan eläkettä nettona enemmän kuin sinä bruttona jos nyt pääsisit joskus jonnekin töihin. Heitin vaan haasteen sinulle vedonlyönnistä kun kuittailet jonninjoutavia

Tuosta töihin viittaamisesta muuten sinut tunnistaa, käytät tuota jonninjoutavuutta usein ja joka kerta olen sinulle sanonut, että teen kyllä töitä, olen toiminut yksinyrittäjänäkin jo 20 vuotta, joten ihan turhaan "kuittailet".

Hahmoihin saattaa ihastua tai jopa rakastua.

t. Panisin Damon Salvatoren kanssa vaikka yleensä tykkään isommista rouheista miehistä

a23e5aa54166d3bc7c8d22a64af0396a.gif

Rakastui Johnny Deppiin. Voi luoja. Joo, minäkin olin rakastunut Johnny Deppiin kun olin 13.

Noh, toisaalta tuo "Pekko" on ihastunut kuvaston/kuvan naiseen ja kehittänyt itselleen kiehtovan tarinan, esittää olevansa eläkeläinen ja tulee "mammapalstalle" kerskailemaan "saavutuksillaan", joita ei ole. Joten ehkei tuo jutun nainen ole vielä ihan menetetty keissi, hällä on aikaa oppia ja kokea ja varmasti pärjää elämässä. Toisin kuin "Pekko". Pekko ei vain halua edistää itse hyvinvointiaan vaan syyttää kaikesta muita.

Ei 21-vuotias ole tyttö koska tytöstä tulee nainen kun hänellä alkaa kuukautiset.
Ei varsinkaan silloin, kun tuo "tyttö" kutsuu itseään kotiäidiksi.
Mutta ei hän tietenkään nainenkaan ole (kysykää Planin edustajilta :sneaky:). Hän on menstruoiva ihminen, toivottavasti ei kuitenkaan konkreettisesti juuri silloin kun hän tarjoutuu Deppille....

Johannan rakkauden motiivi lienee 99-prosenttisesti julkisuus. Silloin suuresta ikäerosta on vain etua.
Autan menstruoijaa missiossaan:
f82969e3aca1e1964edf4d024c4f7db0.jpg

Yhteistyössä