V
vierailija
Vieras
Naiset nyt vaan eivät voi vastustaa rikasta ja kuuluisaa miestä. Se on naisten geeneihin kirjoitettu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja samalla pääsee itsekin julkimoksi, kuten m1es kirjoitti edellä, niin se on myös erittäin suuri motiiviNaiset nyt vaan eivät voi vastustaa rikasta ja kuuluisaa miestä. Se on naisten geeneihin kirjoitettu.
Naiset nyt vaan eivät voi vastustaa rikasta ja kuuluisaa miestä. Se on naisten geeneihin kirjoitettu.
Varmasti niin, mutta epäilenpä onnekkaiden miesten kyllästyvän siihen aikaa myöten.Olisihan se takuulla hienoa olla Johnnyn housuissa tai pikemminkin housutttomana kun nuoret kauniit naiset lankeavat eteen haarat auki kaikkialla maailmassa
Taidat olla joku mummoikäinen/ikäneito, jos tuollaisessa harhaluulossa elelet? Se on kyllä varma että mies ei ikinä kyllästy siihen upeaan touhuunVarmasti niin, mutta epäilenpä onnekkaiden miesten kyllästyvän siihen aikaa myöten.
Otan nyt laput pois jo silmiltä ja tunnustaa tosiasiatHöpö höpö.
OTA nyt laput pois jo silmiltä ja tunnusta tosiasiat
Sori vaan mutta moni meistä on paljon menestyksekkäämpi kuin sinä, jaxuhalit kuitenkinAha, no olipa hauska juttu, heko heko
Otan nyt laput pois jo silmiltä ja tunnustaa tosiasiat
Sori vaan mutta moni meistä on paljon menestyksekkäämpi kuin sinä, jaxuhalit kuitenkin
t. Pekko
Nuori nainen saattaa hakea vanhemmasta miehestä isähahmoa, jos sellaista ei ole ollut tai oma isä on ollut erittäin rakas.
Ihmisellä on tapana rakastua tuttuihin piirteisiin tai tapoihin.
Kateutta se herättää.Voi Pekko voi Pekko.. miten kuvittelet, että sinun "menestyksesi" kiinnostaisi millään tavalla? Kertoo paljon ihmisestä, että on pakonomainen tarve tulla "mammapalstalle" kerskailemaan. Se herättää lähinnä hilpeyttä. Ehkä joissakin jopa sääliä.
Et sä varmaan pelkästään karkkiakaan viitsi syödä?Taidat olla joku mummoikäinen/ikäneito, jos tuollaisessa harhaluulossa elelet? Se on kyllä varma että mies ei ikinä kyllästy siihen upeaan touhuun
Noh, toisaalta tuo "Pekko" on ihastunut kuvaston/kuvan naiseen ja kehittänyt itselleen kiehtovan tarinan, esittää olevansa eläkeläinen ja tulee "mammapalstalle" kerskailemaan "saavutuksillaan", joita ei ole. Joten ehkei tuo jutun nainen ole vielä ihan menetetty keissi, hällä on aikaa oppia ja kokea ja varmasti pärjää elämässä. Toisin kuin "Pekko". Pekko ei vain halua edistää itse hyvinvointiaan vaan syyttää kaikesta muita.
Voi voi sinua katkeraa ja kateellista palstamammaa, ei sinusta ole edes keittiöpsykologiksi. Minulla on se oma nuori kaunis salakkaani joka riittää täysin minulle. Tuosta kuvan kaltaisesta julkkistyrkystä kanasta en ole ollenkaan kiinnostunut, sitäpaitsi hän on kyllä liian nuori ja lapsellinen
Pyysin jo kerran sinua laittamaan sähköpostiosoitteesi niin voin lähettää sinulle kuvia meistä yhdessä punkassa, tai vaikkapa sitten vaan hänestä yksinään. Mistä osasta haluat kuvan/kuvia?
puhdas sattuma toi hänet eräänä päivänä eteeni ja siitä alkoi entistä parempi hyvinvointini, myös hänelle nyk alistetussa suhteessaan, ei minulla mitään syytä syyttää ketään vaan pikemminkin kiittää tästä onnenkantamoisesta joka on kuin suuri lottovoitto
Sinähän tässä herätät hilpeyttä kun sinua ei muka kiinnosta yhtään, mutta kovasti olet koko ajan kommentoimassa.Voi Pekko voi Pekko.. miten kuvittelet, että sinun "menestyksesi" kiinnostaisi millään tavalla? Kertoo paljon ihmisestä, että on pakonomainen tarve tulla "mammapalstalle" kerskailemaan. Se herättää lähinnä hilpeyttä. Ehkä joissakin jopa sääliä.
Mistä minä olisin kateellinen?
Jos vaikka tarinasi olisikin totta, niin mikä tarve sinulla on siitä tällaisella palstalla kerskailla? En todellakaan anna tuntemattomille sähköpostiosoitettani.
Sinähän tässä herätät hilpeyttä kun sinua ei muka kiinnosta yhtään, mutta kovasti olet koko ajan kommentoimassa.
et ole vieläkään hahmottanut että tämä on keskustelupalsta. Aloittaja esitti kysymyksen ja minä vastasin siihen omalta osaltani, kiva kun sinä pidät sitä menestyksenä, on se nyt sitäkin
Itse pidän sitä erittäin suurena onnenkantamoisena ja olen tosi iloinen ja onnellinen tästä tapahtumasta ja suhteestamme
Koko ajan on hyvä fiilis tästä
Kerskailla?
Haluan vielä kerran vääntää sinulle rautalangasta kun et hahmota mitään, eli
—-> et ole vieläkään hahmottanut että tämä on keskustelupalsta. Aloittaja esitti kysymyksen ja minä vastasin siihen omalta osaltani, kiva kun sinä pidät sitä menestyksenä, on se nyt sitäkin
eikö sinulla ole mitään luovuutta? En minäkään laittaisi postia sinulle osoitteesta jossa oma nimeni näkyy!
ps. ja kyllä tämä iloinen ja upea tarinani on täysin totta
t. Pekko (se on huvittava nimi, siksi otin. En ole ns. aikamiespoika vaan olen ollut parikin kertaa naimisissa)
Kateutta se herättää.
Kerskailla?
eikö sinulla ole mitään luovuutta? En minäkään laittaisi postia sinulle osoitteesta jossa oma nimeni näkyy!