S
Sähinä Sirkka
Vieras
Miten hoidatte eläketurvan? Miten pidätte huolta ammattitaidostanne? Minä olen usein miettinyt, miten ihmiset uskaltavat olla monta vuotta kotona?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja helga:Luulevat että saavat maatua sinne kotiinsa, kyllä mies elättää jne jne. Saamatonta porukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:haha.mene sinä sinne töihisi vaan. olet itse joku työtön luuseri eikä sinulla varmaan ole ammattitaitoakaan, koska ammattitaitoinen ihminen tekisi töitä, eikä surffailisi netissä.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:haha.mene sinä sinne töihisi vaan. olet itse joku työtön luuseri eikä sinulla varmaan ole ammattitaitoakaan, koska ammattitaitoinen ihminen tekisi töitä, eikä surffailisi netissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sähinä Sirkka:Miten hoidatte eläketurvan? Miten pidätte huolta ammattitaidostanne? Minä olen usein miettinyt, miten ihmiset uskaltavat olla monta vuotta kotona?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja helga:Luulevat että saavat maatua sinne kotiinsa, kyllä mies elättää jne jne. Saamatonta porukkaa.
Mutta miehelle voi tapahtua jotain. Esim. lähtee lätkimään tai kuolee jne. mites sitten. Kamala ajatella näin, mutta realisteja jos ollaan. Ainakin minä haluan olla realisti.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ajatella.
Jos mä olen vähällä tullut toimeen viimeiset kymmenen vuotta, miksen tulisi sitten, kun elätettäviä ei enää ole ja talokin maksettu?
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mun mielestä on niin tyhmää haastaa riitaa näillä alotuksilla. noin vaikeita ihmisiä tuskin mihinkään töihin edes otetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mun mielestä on niin tyhmää haastaa riitaa näillä alotuksilla. noin vaikeita ihmisiä tuskin mihinkään töihin edes otetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja helga:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja helga:Luulevat että saavat maatua sinne kotiinsa, kyllä mies elättää jne jne. Saamatonta porukkaa.
Mutta miehelle voi tapahtua jotain. Esim. lähtee lätkimään tai kuolee jne. mites sitten. Kamala ajatella näin, mutta realisteja jos ollaan. Ainakin minä haluan olla realisti.
Ihan samaa mieltä sun kanssas, mutta eihän ne ikuiset "kotiäidit" sitä ymmärrä. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mun mielestä on niin tyhmää haastaa riitaa näillä alotuksilla. noin vaikeita ihmisiä tuskin mihinkään töihin edes otetaan.
Minusta ikuiset kotona lusmuilijat ovat vain laiskoja ja maailmaa pelkääviä, eivät vaikeita.
Alkuperäinen kirjoittaja typeryyttä liikkeellä töllissä:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ajatella.
Jos mä olen vähällä tullut toimeen viimeiset kymmenen vuotta, miksen tulisi sitten, kun elätettäviä ei enää ole ja talokin maksettu?
Huomennako sun lapset on yhtäkkiä aikuisia?
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Sähinä Sirkka:Miten hoidatte eläketurvan? Miten pidätte huolta ammattitaidostanne? Minä olen usein miettinyt, miten ihmiset uskaltavat olla monta vuotta kotona?
minä en ajatele sitä, että miten he uskaltavat. mutta he ovat tyhnmiä jos ovat kotona KOTIHOIDONTUELLA, kun työttömyskorvauksella saa paremmin rahaa ja voi olla aiak surutta kotona. kovin helposti ei pienten lasten äitejä töihin oteta.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Miksi pitää arvostella aina toisten valintoja? ehkä kotiäidit ei saa paljoa eläkettä, mutta meidän lapset tuntee ketä me ollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Miksi pitää arvostella aina toisten valintoja? ehkä kotiäidit ei saa paljoa eläkettä, mutta meidän lapset tuntee ketä me ollaan.
ja töissä olevien lapset eivät tunne vanhempiaan. Huh huh! Töissä ollaan yleensä 8h ja ihmisillä on kulkaa muutakin elämää myös töiden jälkeen+ lomat+ vapaapäivät.