miten alkaa perhepäivä hoitajaks???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
Elikkäs semmoseks joka ottaa kotiinsa päivisin vieraita äpäriä??? ITte ukko ehotti et vois meillekki olla kiva sivu-bisnes pitää paria ylimääräistä pikku päätä tässä ku kotona kumminki oon........ Itte oon laps rakas ja tykkään pitää vieraita........... se sais elää siis aivan kuin oma penska miten lystää täällä..... Niin riittääköhän ihan vaan jos vie lähi salen seinälle ilmotuksen?? Vai pitääkö perustaa ihan yritys?? :xmas:

Eikö nykyään pidä olla koulutus jos oikeaksi perhepäivähoitajaksi ryhtyy.

Mutta tokihan sitä muuten vaan saa toisen äpäriä (niin kuin ap itse kirjoitti) kotiinsa hoitoon ottaa.

joo kyl nyt näyttäs siltä et ois helpompi rustata itte ilmotus salen seinälle .............
miltä kuulostaa=

laps rakas rouva ottaa kotiinsa kelpo hintaan joko lapsesi tai eläimesi tai molemmat joko suomeksi tai auf deutsch????????????? Ei ihan sanasta sanaan-------------------> tuo on kuiteskin idea :xmas:

Oikeesti jos homma kiinnostaa, niin yksityinen perhepäivähoitaja ei tarvitse koulutusta. Kunnan puolesta pitää kuitenkin olla perhepäivähoidon valvojan hyväksyntä. Tämä valvoja tekee teille kotikäynnin ennen hyväksyntää. Sitten vaan pitää hommata ne lapset, vaikka sitten Salen ilmoitustaululta tai pistää viidakkorumpu soimaan. Mä hommasin man lapseni yksityiselle pph:lle kun näin tutun äidin kesällä metrossa ja hän oli juuri ryhtynyt yksitytiseksi pph:ksi. Yhteensä lapsia saa olla neljä, johon lasketaan mukaan omat alle kouluikäiset lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Oikeesti jos homma kiinnostaa, niin yksityinen perhepäivähoitaja ei tarvitse koulutusta. Kunnan puolesta pitää kuitenkin olla perhepäivähoidon valvojan hyväksyntä. Tämä valvoja tekee teille kotikäynnin ennen hyväksyntää. Sitten vaan pitää hommata ne lapset, vaikka sitten Salen ilmoitustaululta tai pistää viidakkorumpu soimaan. Mä hommasin man lapseni yksityiselle pph:lle kun näin tutun äidin kesällä metrossa ja hän oli juuri ryhtynyt yksitytiseksi pph:ksi. Yhteensä lapsia saa olla neljä, johon lasketaan mukaan omat alle kouluikäiset lapset.

tää oli hyödyllistä tietoo ny tästä kiitos sinulle!!!......... toi sopis mulle siis= et kävis vaan tommonen koti käynti nuuskija. ittestä kaikessa paras koulu on elämän koulu niiku pph asiassakin. Tästä onki ny sit hyvä ponnistaa eteen päin.......

Yhteistyössä