Miten autosta saa pois pahan hajun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Haju"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
turhaa räveltää millään aineilla ja myrkyillä, tuo toimii niin hyvin että hajuista ei jää edes muistoa.
Otsonipuhdistus - Hinnasto
laitetta kannattaa kysyä vuokralle kyllä muualtakin, ei ihan noin paljoa kannata maksaa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29070197:
Ja tarkoitukseen sopivat aineet eivät sitten ole niitä tekstiilivaahtoja jotka vain tunkevat lian syvemmälle kankaaseen.
Kannattaa vuokrata painehuuhtelulaite ja ostaa siihen sopivat aineet ja pestä verhoilut perusteellisesti.

Painehuuhtelusta mulla tulee mieleen viemärien puhdistus. Verhoilupesurin nimellä löytyy sopiva laite.
Ja jos ei pelkkä pesu auta, niin otsonointi päälle.

Molempia laitteita saa tietääkseni vuokralle.

Ennen kun juoksee kauppaan ja vuokraamoihin niin pitäis tietää mikä verhoilu siellä autossa on? Jos on kangas niin mikä kangas ja miten sen voi puhdistaa.
Otsonointi on suht vaaraton vaihtoehto, mut kaikki muut voi tehdä enemmän hallaa kun hytötyä.

Itse käytän autot mielummin sisäpesussa tyypillä, joka tekee sitä työkseen - tietää mitä tekee, ottaa työstään vastuun ja tekee hyvää jälkeä.

Ennen kun juoksee kauppaan ja vuokraamoihin niin pitäis tietää mikä verhoilu siellä autossa on? Jos on kangas niin mikä kangas ja miten sen voi puhdistaa.
Otsonointi on suht vaaraton vaihtoehto, mut kaikki muut voi tehdä enemmän hallaa kun hytötyä.

Itse käytän autot mielummin sisäpesussa tyypillä, joka tekee sitä työkseen - tietää mitä tekee, ottaa työstään vastuun ja tekee hyvää jälkeä.
Tämäkin on hyvä pointti. Täydellinen sisätilojen pesu ja puhdistus irronnee alle kahteen sataan jonka jälkeen auto on kuin uusi.

Yhteistyössä