Miten aviomies voi puhua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onko mies usein ilman sinua liikenteessä? Jos on niin millaistahan se käytös silloin on. Oma mies on vähän samanlainen valehtelee,tms. mutta olen kyllä tehnyt selväksi että jos flirttailee muille,tms. niin se on heipä hei saman tien. eik ole kyllä flirttaillutkaan. sinuna puhuisin miehellesi ja kerrot että olet ihan puulla päähän lyöty hänen käytöksestään. :/

Tuosta pettämisestä...
Eräänä päivänä netissä juttelin niitä näitä jonkun miehen kanssa. Hän kertoi olevansa varattu, mutta pettäneensä omaa puolisoaan ja tietää monia varattuja miehiä, jotka niin ovat tehneet :/ Ja nämä naiset eivät ole osanneet edes epäillä pettämistä, eivät tiedä mitään.
Todella surullista!

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Tuosta pettämisestä...
Eräänä päivänä netissä juttelin niitä näitä jonkun miehen kanssa. Hän kertoi olevansa varattu, mutta pettäneensä omaa puolisoaan ja tietää monia varattuja miehiä, jotka niin ovat tehneet :/ Ja nämä naiset eivät ole osanneet edes epäillä pettämistä, eivät tiedä mitään.
Todella surullista!

Niin. Mä en oikeastaan tiedä kumpi on surullisempaa ja itselle kuluttavampaa: luottaa täysin mieheen, joka sitten voi pettää, vaiko epäillä jatkuvasti miestä, joka voikin olla uskollinen.

Mä itse tein tietoisen valinnan luottaa täysin mieheeni. Toki joskus saattaa mustasukkaisuus vallata mieleni, mutta enimmäkseen luotan mieheeni aivan kympillä. Tulin siihen lopputulokseen, että jos hän pettää, sattuu se kuitenkin. Mieluummin olen kuitenkin täysin luottavainen kuin että antaisin epäluulon kalvaa mieltäni kenties turhaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Tuosta pettämisestä...
Todella surullista!

Niin. Mä en oikeastaan tiedä kumpi on surullisempaa ja itselle kuluttavampaa: luottaa täysin mieheen, joka sitten voi pettää, vaiko epäillä jatkuvasti miestä, joka voikin olla uskollinen.

Mä itse tein tietoisen valinnan luottaa täysin mieheeni. Toki joskus saattaa mustasukkaisuus vallata mieleni, mutta enimmäkseen luotan mieheeni aivan kympillä. Tulin siihen lopputulokseen, että jos hän pettää, sattuu se kuitenkin. Mieluummin olen kuitenkin täysin luottavainen kuin että antaisin epäluulon kalvaa mieltäni kenties turhaan.

Niin ei tässä tollasta asetelmaa haetukaan, vaan ylipäätään kurjaa, että oikeasti on miehiä (paljonkin?) jotka surutta pettävät puolisoitaan, koska eihän se ketään voi satuttaa koska toinen ei pettämisestä tiedä!! Tuo tuntui olevan asialle hyvä perustelu ja selitys.
Uskompa vaan, että moni noistakin ukoista saisi kenkää, jos nainen pettämisestä tietäisi, että eipä ole haitaksikaan välillä vähän miettiä mitä ne puolisot tekevät, sinisilmäinen ei kannata olla.

Yhteistyössä