miten eroon kateudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häpeän itseäni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häpeän itseäni

Vieras
siinä kysymys...olen hirvittävän kateellinen jopa hyville ystävilleni,koska itse olen aivan tavallinen, tylsä enkä menesty missään...enkä oikein mitään osaakkaan...inhoan omia ajatuksiani siitä että toivoisin heidänkin elämänsä olevan yhtä köyhää ja epäonnista kuin omani...oikeasti haluaisin olla onnellinen heidän puolestaan sekä iloita sisimmässäni,mutta kateus aina nostaa päätään..en halua olla kateellinen..

Alkuperäinen kirjoittaja häpeän itseäni:
siinä kysymys...olen hirvittävän kateellinen jopa hyville ystävilleni,koska itse olen aivan tavallinen, tylsä enkä menesty missään...enkä oikein mitään osaakkaan...inhoan omia ajatuksiani siitä että toivoisin heidänkin elämänsä olevan yhtä köyhää ja epäonnista kuin omani...oikeasti haluaisin olla onnellinen heidän puolestaan sekä iloita sisimmässäni,mutta kateus aina nostaa päätään..en halua olla kateellinen..

tiedätkö sä saatat ajatella noin ystävistä mutta oletko miettinyt sitä että nämä kelle olet kateellinen ovatkin kateellisia sinulle.sinussa varmasti on sellaisia asioita joita he kahdehtivat.
Jokaisessa on niitä hyviä juttuja joita muutkin haluaisi itselleen :hug:

Minulla kanssa sama. Itse olen koulukiusattu, reumaatikko ja diabeetikko eikä elämäkään ole mennyt suunnitelmien mukaan (lähinnä tapa, jolla menetin neitsyyteni ja se, että esikoinen syntyi avioliiton ulkopuolella... ne vaivaa).

Kade olen jokaiselle, jolla elämä on mallillaan, ilman sairauksia tai tyhmiä virheitä.

Joo, mulla on huono itsetunto ja olen tavallaan sokea muiden virheille. :ashamed:

Ei ole ihmistä, joka ei olisi kateellinen. Joka muuta väittää, niin se vasta kateellinen onkin. Kaikki me jotain kadehditaan. Vaikka oisit Nokian pääjohtaja, niin voisit kadehtia kotiäidin tai puliukon vapautta... :) Kaikkea ei voi koskaan saada, joten iloitse siitä, mitä sinulla jo on.

Yhteistyössä