Miten eroon mustasukkaisuudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustatsukat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustatsukat

Vieras
Mieheni petti minua ollessani viimeisilläni raskaana. Olen antanut anteeksi, mutta en pääse eroon mustasukkaisuudesta. Olen lukenut hänen tekstiviestinsä useaan kertaan puolen vuoden aikana, tutkinut hänen tietokonettaan, katsellut internetin treffipalstoja etsien hänen ilmoituksiaan, tenttaan häntä, kun hän on lähdössä ulos tai tulee illanvietosta, ym., ja vihaan tätä. En halua tietää, vaikka hän pettäisikin, en halua tutkia, en halua löytää mitään, mutta olen niin hirvittävän epävarma, etten voi hillitä itseäni. Miten tästä pääsee eroon?

Nakkaa sen kaikki tavarat pihalle parvekkeelta ja lappu perään että sori sika ei voi mitään, en pysty luottaamaan suhun ja iha oma vikas.
Toi on musta ihan törkeetä että raskaana olevaa petetään! Tai jos raskaana oleva pettäs.. Hyh

Aika, aika ja aika. Tosin jostain luin, että nimenomaan ne raskaana ollessa koetut pettymykset jäävät pahiten kaihertamaan.
Omasta miehen hairahduksesta tulee nyt kolme vuotta, enkä enää tutki tietokonetta tai puhelinta kuin satunnaisesti saadessani mustasukkaisuuskohtauksen. Välillä kuvittelen olevani idiootti, jota sahataan linssiin koko ajan, välillä luotan mieheeni todella. Puhun lähes aina pahasta olostani miehen kanssa rehellisesti. Mies on ollut koko ajan katuvainen, ja suostuvainen esimerkiksi terapiaan, jos näin ei olisi ollut, en olisi edes yrittänyt antaa anteeksi.

Yhteistyössä