Meillä kovasti yritetään jo että mamin maitoa ei ole vaan koetetaan mehua tms. tosin vasta pikkuhiljaa.. Olen imettänyt molempia ( kaksoset) pitkään, ovat nyt 1v 3kk ja en ole ottanut siitä stressiä sillä maitoa on tullut koko ajan paljon kun olen ollut raskaana ja lapset ovat olleet mös todella terveitä, yötisuja en ole tarjonnut/antanut aikoihin mutta heti aamusta, iltapäivällä ja juuri ennen nukkumaanmenoa. Pojanvesselit on saanut hyvin nukkumaan ja rauhoittumaan kun samalla imetän ja luen heille. Nyt tilanne on hieman hankala kun uusi napero 1kk vanha tietenkin vatii maitoaan useasti ja pitkin yötä aina parin tunnin välein ja isä on onneksi saanut pojat antamaan minulle ja pikkuneidille imetysrauhan. Kun näkevät että mamma imettää haluavat myös osansa heti, siinä ongelma. Päivisin kun olen yksin on vaikeampaa, äsken imetin pikkuneidin ja molemmat pikkuherrat huokaisten perään! Pojat imetän yhtä aikaa ja koska maitoa on paljon imevät ahneesti ja siihen menee aina kauan, täytyy aina pistää stoppi puolen tunnin jälkeen...Neuvolasta on kylläkin sanottu että jos vaan itse jaksan/haluan imettää kaikkia kolmea niin se on ihan hyvä mutta odotettavissa on siis pian kova taistelu sillä joskus se täytyy lopettaa. Kiva lukea vinkkejä miten se voisi onnistua! Terkuin tisumisu