Miten exänne "selvisi" erosta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kertokaa

Vieras
Monesti täällä on kerrottu naisten selviytymistarinoita eroista, kamalista existä ja yllättäen tulleista jättämisistä ja niin pois päin. Kuulisin mielelläni tarinoita siitä miten jätetyt exät, ehkä eivät edes niin kamalat, ovat pärjänneet, miten elävät nyt?

Ja taustalla tietysti oma huoli, kun ero ehkä on edessä ja mietityttää mitä tuo mörökölli elämällään tekee. On ilmoittanut että jos ero tulee hän ei koskaan ketään muuta ota, ja on niin jääräpää että varmaan pelkän periaatteen vuoksi jää yksin... Huolestuttaa ja kurjistuttaa, hyvä mieshän tuo on vaikkei meitä toisillemme oltukaan luotu. Ei kai sille muuta toivoisi kun hyvää loppuelämää....
 
Nykyinen mieheni kaipasi eron aikana eniten lapsiaan, koska oli jo vuosia ollut yhdessä pelkästään lapsien takia. Hän ryyppäsi ja kävi töissä, tapaili satunaisesti naisia ja oli luopunut toivosta saada perhe. Kunnes tapasimme. Elämme siis normaalia vauvaperheen arkea ja mies on erittäin iloinen ja onnellinen. Mieheni halusi eniten eroa vaikkakin hänen exänsä laput toi.
 
Mulla exä aloitti kunnon biletyksen ja irtosuhteet kun pääsi minusta "eroon". Itse surin, itkin, masennuin vuodeksi ja hautauduin kotiin. Aikaa tästä kolme vuotta.
Nyt hänellä on ollut uusi suhde reilun vuoden ajan naisen kanssa jolla on lapsi. On enemmän isänä tälle lapselle kuin omalleen, minun kanssa tehdylle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mulla exä aloitti kunnon biletyksen ja irtosuhteet kun pääsi minusta "eroon". Itse surin, itkin, masennuin vuodeksi ja hautauduin kotiin. Aikaa tästä kolme vuotta.
Nyt hänellä on ollut uusi suhde reilun vuoden ajan naisen kanssa jolla on lapsi. On enemmän isänä tälle lapselle kuin omalleen, minun kanssa tehdylle.

voisin sanoa melkein että peesi. sama homma eksäni pitää nykyisensä lapsia enemmän ominaan kun meidän yhteistä lasta :/
 

Yhteistyössä