K
Kertokaa
Vieras
Monesti täällä on kerrottu naisten selviytymistarinoita eroista, kamalista existä ja yllättäen tulleista jättämisistä ja niin pois päin. Kuulisin mielelläni tarinoita siitä miten jätetyt exät, ehkä eivät edes niin kamalat, ovat pärjänneet, miten elävät nyt?
Ja taustalla tietysti oma huoli, kun ero ehkä on edessä ja mietityttää mitä tuo mörökölli elämällään tekee. On ilmoittanut että jos ero tulee hän ei koskaan ketään muuta ota, ja on niin jääräpää että varmaan pelkän periaatteen vuoksi jää yksin... Huolestuttaa ja kurjistuttaa, hyvä mieshän tuo on vaikkei meitä toisillemme oltukaan luotu. Ei kai sille muuta toivoisi kun hyvää loppuelämää....
Ja taustalla tietysti oma huoli, kun ero ehkä on edessä ja mietityttää mitä tuo mörökölli elämällään tekee. On ilmoittanut että jos ero tulee hän ei koskaan ketään muuta ota, ja on niin jääräpää että varmaan pelkän periaatteen vuoksi jää yksin... Huolestuttaa ja kurjistuttaa, hyvä mieshän tuo on vaikkei meitä toisillemme oltukaan luotu. Ei kai sille muuta toivoisi kun hyvää loppuelämää....