Miten flirttailla sähköpostilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
En vain osaa sitä, eräs mies kiinnostaa ja olemme tavanneet en tiedä kiinnostanko häntä. Olen jotenkin aina liian suora tai muuten tökerö. Olen kait sitten tyhmä kun en osaa ja saako varattu flirttailla?
Mies heittää flirttiä minulle mutta en osaa vastata siihen. Esim. laittaa aikaisempaan tapahtumaan viittaavaa flirttiä niin miten siihen vastaan?

Eli mies laittoi että tule tarkistamaan ................. menetelmällä onko hampaat pesty kiitettävästi. Tuossa pilkkujen kohdalla on tietty kaupunki missä ollaan tavattu eka kerta ja suudeltu. Hankala selittää, mutta en tiedä mitä tuohon vastaisi kun en osaa flirttailla, joko olen liian suora tai sitten epäkohtelias tai tökerö. =(

ohops... jopas se mies on suorasukanen vaikka tietää että oot varattu :whistle: sillä taitaa tosiaan kiinnostaa tai sitte sie oot vaan yks lovi sen sängynpäätyyn (sori vertauskuva) :)

mie luulen että jos sie kerta olet varattu ja oot suudellu tuota miestä jo niin mie en ainakaan vinkkejä siulle anna että mitenkä flirtata kunnolla... eroahan ensin siittä nykysestäs niin sitten mie voin laittaa tuohon hemmetin hyvän vastauksen jolla varmasti saat irtomunaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
irtomunaa, mikä se semmonen on :o
mulla on ainaki ilman irrotusmahdollisuutta :wave:

Oiskohan sulla jotenkin vanhaa mallia oleva? :xmas:

vm - 66, nykyään taitaa olla kaikenmaailman hienouksia joita ei sillon oltu keksittykkään :o :D

niin, hän edusti sitä unelmien prinssiä. Tietenkään se ei ole niin ja se että mies kiinnostuu muustakin kuin seksistä niin siitä ei ole takeita. Luulen että kun on ollut vaikeuksia niin tapasin hänet ja olin oikealla mielellä. Sopiva ihastumaan. Enkä tiedä millainen muuten on, vaikuttaa kyllä ihan ok tyypiltä mutta onko valmis sitoutumaan ja juuri minun kanssani. Ja miksi edes pohdin tälläistä?

Yhteistyössä