Miten haluaisitte teitä kosittavan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikael
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
Jos siis teidän juttu on illallinen ja polvistuminen niin anna mennä vaan :)

Haluaisin kuitenkin vähän omaperäisempää. Täytyy vaan miettiä, jos jotain keksisi. Mutta olisi kiva kuulla naistenkin mielipiteitä enemmänkin.

yks kaverini (mies) kertoi kosivansa vuokratulla mökillä joka on valaistu pelkillä kynttilöillä joskus illanpäätteeksi, sit sillä ois iso kimppu punaisia ruusuja...yms. karkkejakin se oli hommut naisen tyynylle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marjanah:
yks kaverini (mies) kertoi kosivansa vuokratulla mökillä joka on valaistu pelkillä kynttilöillä joskus illanpäätteeksi, sit sillä ois iso kimppu punaisia ruusuja...yms. karkkejakin se oli hommut naisen tyynylle :D

Tuo mökki-idea ois ihan kiva kesäaikaan. taitaa vaan olla aika varattuja parhaimmat mökit.

Alkuperäinen kirjoittaja Mikael:
Aion kosia rakastani, mutta onko jokin illallinen ja polvistuminen liian kliseistä? Miten teitä on kosittu tai mikä teidän mielestä olisi hieno kosinta?

mie sain just yöllä mieheltä puhelun minkä aikana heitti että mennäänkö het huomenna sormuskauppaan :) no mentiin...
mun oma mielipide on että noi leffa kosinnat ym. on aika tylsiä ja turhia.. siis kun kihloihin mneo ja hääpäivän päättäminen pitäis tapahtuu yhteisestä päätöksestä.. näin mä ajattelen.. toki siis toinen kysyy ekaks mutta siis mie oon ny kahdesti kihloissa ollu ja molemmilla kerroilla se on ollut puoliksi läpällä mutt silti tosissaan heitetty että mennääks sormuskauppaan... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja mikael:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Onko teillä mitään yhteistä harrastusta tai mielenkiinnonkohdetta?

musiikki, työskennellään molemmat musiikin alalla.

Jos jotain siihen liittyvää. Sanoita vaikka itse kosiokappale tms.

Jep, ja pistä tyttöystävä muka laulamaan/soittamaan biisiä, ja siitä sitten viestin hoksatessaan sinä pistät polvillesi ja räväytät suullisesti.. :D

Yhteistyössä