Miten helevetissä mie pystyn auttamaan siskoani?

Olet poissa ja lennät lailla tuulen.
Et enään palaa, kyllä sen tiedän.

Silti sydäntäni kivisti, kun tuo päivä koitti.
Älä sure, älä itke.

Minä en unohda, olet sydämmessäni aina.
Rakastin sinua aina, rakastan edelleen.

Olet nyt reunalla pilven,
poissa kivusta, elämää täynnä.

Hyvää matkaa Omppu :heart: :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi hyvänen aika. Miehen lapsuudenkodin rakki lopetettiin joku aika sitten, VIIMEINKIN!

En kyllä ymmärrä näitä kommentteja. Miksi pitää vaivautua kirjottaan jotain tollasta, kun näkee että toisella on paha olo? Pitäisit ihan omana tietonasi jos oot tota mieltä.

:'( :hug: :hug:

Ja sitten, tosi sopimattomaan kohtaan OT, anteeksi, mutta olen sinua kytännyt että koska palstailisit kun sinullahan on malamuutteja, vai muistanko väärin..? Sitten myöhemmin, paremmalla hetkellä, jos saan laittaa sinulle yv:tä ja kysellä rodusta. Himoitsen malamuuttia seuraavaksi koirakseni sitten parin vuoden kuluttua kun noista meidän vanhuksista aika jättää.

Tuo homma pitäisi delegoida jollekin ulkopuoliselle.

Toi taas olisi tosi väärin sitä parasta ystävää kohtaan. Se on viimeinen palvelus sille ystävälle, ja sillä on oikeus nukahtaa oman rakkaan ihmisensä syliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmph:
Tuo homma pitäisi delegoida jollekin ulkopuoliselle.

Toi taas olisi tosi väärin sitä parasta ystävää kohtaan. Se on viimeinen palvelus sille ystävälle, ja sillä on oikeus nukahtaa oman rakkaan ihmisensä syliin.

No onhan tuo noinkin. Tiedän kyllä miten vaikeaa tuo koiran lopettaminen on. Meilläkin koiran kynnet rapisivat lattialla pitkään lopetuksen jälkeenkin...

Luopuminen on hirveää, mutta vaikkei oikein voi sanoa, että siihen tottuisi, niin tiedän kokemuksesta, että itselle tulee kumminkin surun jälkeen helpottunut olo, kun tietää tehneensä oikein. Seitsemästä lemmikistä olen joutunut vuosien varrella luopumaan, kovia paikkoja kaikki, mutta voimaa kestää saa juuri siitä, että tietää tehneensä rakkaalle palveluksen.

Yhteistyössä