[QUOTE="woody";24144793]niin joku toi yksivuotiaan pallomereen ja lähti siihen kahvilaan itse. Itelläni 3,4 ja 5 vuotiaat joita taas vahdin vieressä. Yksivuotias meni seisomaan liukumäen eteen ja koska ei ollut suomalainen, ei tietty reagoinut vaikka pyydettiin pois. Tarvi mennä sitten kahlaan ja nostaan lapsi pois. Hetken päästä samainen poika kaatui selälleen ja upposi palloihin niin ettei näkynyt ollenkaan. Taas kävin nostaan itkevän pienen pois. Lapsia siellä oli aika paljon, joten olis voinu joku vahingossa hypätä upoksissa olevan pienen päälle. Sit kun nostin huutavan pienen ylös, äiti riensi paikalle ja raappas lapsensa mukaan ja mulkoili mua ja sadatteli vissiin jotain. No hetkenpäästä samainen lapsi käveli ruokapöydällä kengin :-/[/QUOTE]
Saman huomannut, ja sen että älä itse jää vahtimaan omia lapsia siihen leikkihuoneeseen ainakaan näillä Tallinnan lyhyen reitin laivoilla jolloin siellä ei aina ole edes leikkitätiä/ohjelmaa.
Aikanaan kun me aloimme menemään näillä laivoilla jäin vahtimaan omia 3 ja 5v siihen huoneeseen,no porukka toi ihan surutta omat mussukkansa sinne myös ja lähti itse kuka mihinkin :O ?
Kukaan ei onneksi sanonut sitä ääneen että minun kuuluisi vahtia mutta itselle jäi tunne että minun täytyy vahtia kun itse katoavat paikalta.
Mutta lapset mielti minut jokisikin leikkitädiksi,kuka milloinkin pyyti apua,joko piirtämiseen peliin tms.
Paluumatkalla tajusinkin olla kaukaa viisas ja vein lapseni leikkihuoneeseen ja itse menin ensimmäiseen lähimpään pöytään josta näki suoraan lasten touhut.