Miten hemmetissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juuri tuollaista tarkoitin, en vaan voi käsittää että miksi. Syytellään muita minkä keritään, tuomitaan minkä keritään jne.. Onneksi ympärillä pyörivät ihmiset voi valita.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Juuri tuollaista tarkoitin, en vaan voi käsittää että miksi. Syytellään muita minkä keritään, tuomitaan minkä keritään jne.. Onneksi ympärillä pyörivät ihmiset voi valita.

No siis hei, jos yleistät että kaikki, niin sinäkin, vai etkö ole nainen? Ja etkö nyt itse muka syyttele muita? ;) :whistle:

Hmm, aika usein, jos huomaa että monien kanssa menee sukset ristiin, on apu löytynyt peiliin katsomisesta ja siitä että hieman muuttaa omaa käytöstään -eli lopettaa sen muiden syyttelyn :)

Jahas.. Hunt begins.. Ei ole peiliin katsomista.

??? Jos tarkoitit mulle, niin..? Eikö omia kokemuksia saanut esittää? No sori, luulin että halusit keskustelua aiheesta, mutta enpä vastaa sit enää jos et keskustella halunnutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Nähty kuule niin monesti joten.. Hyvät yöt

Ja varsinkin miesvaltaisilla työpaikoilla missä on vain muutamia naisia.Osaavat olla tosi kettumaisia toisiaan kohtaan!

Monelle naisella on ominaispiirteenä pieni vihjailu, tietenkin pahalla. Jos kuulija sen huomaa ja jopa huomauttaa siitä niin sen voi tämä vihjaaja kiertää... "Nyt sä ymmärsit väärin" jne.. Juuri sellainen saa veren kiehumaan. Ei ole sen vertaa naista sanoa suoraan vaan selän takana on sitten mukava juoruta ja väritellä asioita. Sairasta.

Pastori on niin monesti tehny just sitä mistä se nyt syyttää muita. Muuten mulle olis ihan yks paskan maku, mutta en voi sietää ihmisiä jotka pitää itteään muka niin hemmetin paljon parempana eikä huomaa, ettei itsekään ole täydellinen. Tai, vielä hullumpaa, on itse lopulta juuri sellainen kuin mistä muita syyttää.

No tuota, oon vähän samoissa ajatuksissa ollut. Meillä on pienessä kyläkoulussa enemmistö tyttöjä, ja siellä kiusaamista pyörittää nimenomaan laumoittuneet tytöt joilla on jonkinlainen nokkimisjärjestys laadittuna. Omien hoksottimieni mukaan pojilla harvemmin on tuollaista käyttäytymistä?

Yhteistyössä