miten hemmottelisin itseäni?olen raskaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä:)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä:)?

Vieras
mies osti itelleen 200e luitimet kun uli yllättävää rahaa, sano että voisin itekki jotain ostaa itelle mut en keksi mitä,ku en tarvi mitään. mut silti jotain haluaisin:) oon raskaana ja mietin että voiko hierojalle mennä esim tai kasvohoitoon:)?joo nolo kyssäri mut ekaa ootan ja en tiiä. ostin kyllä itelle talvitakin 90e makso mut haluan jotain hemmottelua.

Voit käydä kasvohoidossa, tosin kannattaa mainita kosmetologille siitä, kun jotkin hoidot on kiellettyjä raskaana ollessa. Myös hierojalla voit käydä ja siinä samoin on tiettyjä juttuja mitä ei voida tehdä. Joissakin hemmottelupaikoissa joissa on hieroja, on myös erillinen hieronta raskaana oleville.

Tsemppiä odotukseen! =)

en voi ottaa rakenne kynsiä kun on päikkärissä töissä ja ne ei oikein oo kivat siellä. mulla oli jonkun aikaa sitten ne. ois ihana mennä johonkin kasvohoitoon:)

Joku kasvohoito tai hieronta, jos raskaudessa on esiintynyt jotain niskakipua tms? Tai vaikka yhdistelmä noista.. Ja voihan sitä muutenkin käydä jossain manikyyrissä, ja laittaa kynnet nätiksi, vaikkei mitään rakennekynsiä laittaisikaan. :)

Just muutama viikko sitten luin jostain naistenlehdestä, ettei raskaana ollessa pitäisi ottaa rakennekynsiä tai ripsipidennyksiä. Jotain kemikaaleja siitä erittyy. Joku lääkäri siinä jutussa sanoi, että hän harkitsisi tarkkaan hiusten värjäämistäkin. Itse kylläkin värjäytin hiuksiani ihan normaalisti raskausaikoina. Nämä kynsi- ja ripsijutut ei vielä silloin lähemmäs 10 vuotta sitten olleet niin tapetilla.

Mä sain lahjakortin kauneushoitolaan, kun odotin toista lastani, mutta siellä oli tarjolla ihania jalkahoitoja, sillä hieronta ei olisi onnistunut tai ylipäänsä selällään olo. Sitten ostin myös ihanaa ihoa pehmentävää vartalovoidetta, niin ja sellaista virkistävää voidetta jaloille, kun loppuraskaudesta ne alkoivat rasittua helpommin.

Itsekkin sain kasvohoitoon sekä kulmien ja ripsien kestovärjäykseen lahjakortin joulupukilta, ja aloin miettiä voinko niitä käydä ottamassa kun raskaana olen..

Yhteistyössä