Miten hillitä kotikonstein supisteluja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Viikkoja tänään tasan 31 ja 6 viikkoa olen jo kitunut supistelujen kanssa. Nyt ne vaan rupeaa menemään ihan mahdottomiksi.

En voi huonona hetkenä kävellä edes postilaatikolle ilman että supistelee kipeästi ja kaupassa käynti saa likemmäs itkun aikaan.

Ja nyt sitten alkoi se vihon viimeinen asia, eli heräsin viime yönäkin kahdesti siihen että supistelee. Normaalistikin on supistellut levossa, mutta ei ennen yöllä.

Kohdunsuu tarkistettiin viime viikolla ja kaulaa oli 3 cm, pehmennyt ja auki sormelle, eli ei se musku syntymässä sentää vielä ole.

Ehkäpä kannattaisi soittaa neuvolaan/äitipolille kuulostaa kyllä ihan järkeenkäyvältä tuo että pitäisi juoda tarpeeksi vettä mutta mun tietääkseni se auttaa harjoitussuppareihin niihin kivuttomiin ei kipeisiin.

Saisi vauva vielä kyllä muutaman viikon pysyä masussa..

Harkkasupparithan pitäisi saada aisoihin grammalla panadolia, vettä ja lepoa..

Täällä sama vika. Mulla ei supistele kipeästi, mutta harjoitussupistuksia tulee, jotka lamauttaa hetkeksi kun menee maha niin kovaksi ja "viiltelee" hävyn alueelta. Tässä ei oikein levot onnistu kun 1,5v muksu tarvii toimintaa, kohta lähdetään ulos ja siinä pulkkaa vedellessä ja tyttöä nostellessa tietää miten mukavaa on sitten kun sisälle tullaan....
Täällä menossa viikko 30 ja useamman viikon on tätä ollut. Enää en ihan pulkkamäkeen lähde, sitten en taipus varmaan paskallekaan enää tän kivikovan mahan kanssa. Inhottavaa. Ja taas jaksan sen ajatuksen voimalla että TÄÄ ON VIIMENEN KERTA TÄSSÄ TILASSA!!!!

Yhteistyössä