Miten hitossa reiteen kasvatettu penis voi toimia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelijä"

Vieras
Siis minun tuttuni on tehnyt sukupuolivaihdoksen muutama vuotta sitten. Hänelle kasvatettiin penis reiteen (en tätäkään ymmärrä mutta jotenkin sitä kudosta kai viljeltiin siinä...). Sitten kun kikkeli oli valmis se siirrettiin oikeaan paikkaan. Ja nyt tuttavani kertoo harrastaneensa useasti seksiä, ja nimenomaan ollut yhdynnässä naisten kanssa. Miten hitossa se on mahdollista?? Miten sellainen lerpukka voi toimia? Ei kai sinne voi mitenkään veri pakkautua normaalisti.. Mua nyt häiritsee tää asia kun en tiedä miten se voi toimia, niin osaisiko joku valaista minua tässä asiassa? En oikeen viitsi alkaa puhumaan tutulleni asiasta :DD

[QUOTE="Alissa";24019913]Olisikohan niitä nykyaika eilaisia apuvälineitä, joilla penis saadaan emättimeen? Mitäs luulet?[/QUOTE]

No kun en todellakaan tajua mikä sellainen vehje voi olla! :D Oon kai sitten jotenkin typerä.. Voisitko kertoa miten se onnistuu?

todennäköisesti sille on tehty diitä "peniksestä" kova tai sit sen sisän on laitettu implanti jonka saa ite täytettyä. Samaan tyyliin ku voidaan tehdä normi peniksellekkin

Yhteistyössä