Miten hoidatte parisuhdetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tilda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kertokaa kuinka teidän miehet sit vastaa huomioimalla teitä? vai ootteko ter naiset aina niitä aloittajia,halailussa,pussailussa,hellimisessä ja yleensäkin kumpi enemmän avaa keskusteluhja?

kun mäkin haluisin et toi mies alkaisi niinku omatahtosesti myös tekemään niitä asioita mitä mä teen sille....huoh,ymmärsiköhän kukaan: /

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;22323501:
kertokaa kuinka teidän miehet sit vastaa huomioimalla teitä? vai ootteko ter naiset aina niitä aloittajia,halailussa,pussailussa,hellimisessä ja yleensäkin kumpi enemmän avaa keskusteluhja?

kun mäkin haluisin et toi mies alkaisi niinku omatahtosesti myös tekemään niitä asioita mitä mä teen sille....huoh,ymmärsiköhän kukaan: /

Mies järjestää yhtistä aikaa ja ohjelmaa, huomioi arjessa, aloittaa keskusteluja jne. siinä missä minäkin. Varsinaisia hellyydenosoituksia ja ennen muuta romattisia juttuja taitaa harrastaa enemmänkin kuin minä... jos kohta kestän sen kyllä kuin nainen konsanaan.
:D

Aika monilla on sitä aikaa näköjään ihan päivittäin... Meidän isi lähtee töihin klo 5-6 (muut nukutaan) tulee takas 19-20 kun on paras ilta hulina (pesut, puurot, unille menot) ja kun se rauha hja hiljaisuus laskeutuu on molemmat niin puhki että hyväkun jaksaa päivää sanoa...

meillä vähän sama sillä erotuksella et siitä ovenraosta mistä mies tulee kotiin minä lähden töihin!! vapaapäivinä sit taas kätellään ja esitellään itsemme...

Yhteistyössä