T
"tilda"
Vieras
Ehkä miehesi ajattelee, ettei himoon ja rakkauteen perustuvba parisuhde tarvitse erillistä hoitamista.
No ei ole sitä seksiä ja himoa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkä miehesi ajattelee, ettei himoon ja rakkauteen perustuvba parisuhde tarvitse erillistä hoitamista.
Itse olen sitä mieltä, että suhdetta ei nimenomaan pidä erikseen hoitaa. Paras suhde on sellainen, joka toimii itsestään normaalin arjen keskellä. Jos sen "hoitaminen" vaatii erillisiä ponnisteluja, niin ei se pitkällä tähtäimellä toimi.
Se ei ole mitenkään kummallista, kaikissa ihmissuhteissa täytyy itsekin nähdä vaivaa. Se voi olla luontevaa mutta myös harkittua =)
Itse olen sitä mieltä, että suhdetta ei nimenomaan pidä erikseen hoitaa. Paras suhde on sellainen, joka toimii itsestään normaalin arjen keskellä. Jos sen "hoitaminen" vaatii erillisiä ponnisteluja, niin ei se pitkällä tähtäimellä toimi.
Jaa. Vaikeata kuvitella että harkittu (näytelty) rakkaus voi toimia tai että kukaan kaipaisi sellaista. Mun tunteet on aina olleet aitoja enkä ole joutunut esittämään rakastunutta - absurdi ajatus.
Mun päässä asia kyllä kääntyy niin päin, että jos koskaan ei viitsi nähdä vaivaa tai tehdä mitään harkittua sen toisen ihmisen eteen, niin silloin ei rakasta. Silloin tekee vaan sitä mikä on itselle helppoa ja kelluu omalla mukavuusalueellaan.
Tripod, ootkos muuten varma että emäntäs on sitä mieltä että kaikki ok...?![]()
Tietenkin tekee kaikenlaista toisen eteen ja toisen kanssa, mutta ihan vaan koska välittää ja tuntuu siltä eikä sillä ajatuksella että nytpä hoidan vähän suhdetta ja kerään suhdepisteitä uhrautumalla ja tekemällä jotain vähemmän kivaa?
Tai yritänpä muistaa sanoa rakas tarpeeksi monta kertaa päviän aikana niin että kumpikin varmasti muistaa kenet rakastaakaan.
Onko sulle vaikeaa sanoa, ettö sä rakastat?
Alkuperäinen kirjoittaja hvyä;22323060:Tripod nyt luulee että nuo muiden parisuhteen hoitamistoimenpiteet ovat väkinäisiä, siksi hän väittää vastaan vaikka toimii itse samalla tavalla.
Viikonloppuna ollaan lähdössä yöksi kahdestaan hotelliin :heart: Ekaa kertaa vuoteen.