Miten huutis-ilmoitukseen laitetaan lisäkuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Olen kyllä ennenkin laittanut, ja aijaalla osaan sen tehdä, siitä ei ole kyse. Mutta ilmoituksessa ei ole sitä kohtaa "lisätietoja" tms. niinkuin aiemmin on ollut, (olen laittanut ilmoituksia muutama kk sitten tätä ennen) johon voisi laittaa kuvia vaatteista.

Missä se kohta on, ja miten minä nyt nitä lisäkuvia lisään? En tajua miksen löydä sitä kohtaa...

Siis mulla on ilmoituksessani kohdat Kuvaus, Maksaminen ja toimitus, Huudot ja Kohteen osaston vaihtaminen. Tämä on siis se näkymä mikä näkyy minulle. Miten lisään kuvia? Olisiko minun pitänyt heti lisätä Kuvaus-kohtaan kaikki vaatteet? Ei tuossa ole mitään kohtaan josta niitä pääsee jälkikäteen lisäämään. Ennen aina olen laittanuts kuvaukseen pelkän tekstin, ja sitten kuvat lisännyt eri kerroilla, muutaman ryhmissä.

Onko tuo huutis jotenkin muuttunut?

En tajua, mutta kun katson muide ilmoituksia, niin lähes kaikkiin on lisätty tuotteita jälkikäteen, ja siinä lukee "lisäys". Olenko mä oikeesti näin tyhmä? Kun vaikka kuinka katson, mun sivullani ei ole tuollaista kohtaa, vain nuo mitkä mainitsin.

Siinä ilmoituksen alaosassa on se valkoinen laatikko (lisäys kohteen tietoihin), johon voit lisätä sen kuvan linkin. Pitää olla kirjautunut, että se laatikko näkyy. Sitten vain painat sitä suorita-nappulaa.

Mulla ei ole edes kohtaa mistä voi sulkea tuon huutokaupan. Ennen sellainen on ollut. Mulla on siis pääkuvassa vain yksi tuote, en sa mitenkään lisättyä lisää kuvia kun ei ole mitään kenttiä minne niitä lisäisin. Eikä kohtaa josta voi sulkea kaupan. :_(

Minä olen tehnyt aika paljon kauppaa huutiksessa, eli osaan kyllä, ainakin ennen olen osannut. tuntuu että mun sivu on jotenkin vajanainen.:-(

[QUOTE="papu";24359886]Siinä ilmoituksen alaosassa on se valkoinen laatikko (lisäys kohteen tietoihin), johon voit lisätä sen kuvan linkin. Pitää olla kirjautunut, että se laatikko näkyy. Sitten vain painat sitä suorita-nappulaa.[/QUOTE]

Mulla ei siis ole sitä valkoista laatikkoa ollenkaan. Ihan sivun alalaidassa on kohta Kohteen osaston vaihtaminen, eikä muuta. Luettelinkin tuossa ylempänä ne kaikki kohdat mitä mulla siinä on, eli kuvaus, maksaminen ja toimitus, huudot ja kohteen osaston vaihtaminen, ei muuta. ja olen kirjautunut.

Eikö kukaan osaa auttaa? Mistä saa kaupan lopetettua? Siis nyt mulla puhutaan vaatepaketista ja on vain yksi kuva, enkä saa lisättyä koska mulla sivu on jotenkin vajanainen.

No, täytyy kai lähettää huutiksen ylläpidolle viestiä.:-(

Vika on selvästi jotenkin sivustossa, koska kun boottasin koneen ja menin uudestaan ko. sivuille, sivun alalaidassa näkyikin se kenttä josta voi täydentää kohteen tietoja, sekä sulkea huutokaupan.

Mutta kun olen nyt kokeillut useamman kerran mennä pois sivuilta, ja takaisin, välillä sivu ikäänkuin loppuu kesken, eli ko. tiedot jäävät näkymättä.

Eipä ole vastaan tullut ikinä tuollaista ongelmaa huutiksessa. Onneksi sain lisäkuvat laitettua.