Miten hyvin 30v raksaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikku kuumeilija

Vieras
kuinka hyvin olette tuleet raskaaksi? Meillä tyttö 4 v ja sitä tehtiin muistaakseni 2 kk. Mitenköhän hyvin nyt tärppäää kun ikää jo karvan verran yli 30v ja seksiä 1 kahdessa viikossa.emme jaksa alkaa mihinkään mittauksiin tai ovulaationseurantaan.Jos lapsi tulee niin on tullakseen. Oletteko halunneet tarkemmat seulonnat lapsen vammaisuutta ajatelen???

Täytin samana vuonna 30 v kun esikoinen syntyi. Jätin pillerit pois helmikuussa ja parin kk päästä "tärppäsi". Samoin kävi kaksi vuotta myöhemmin. Eli ei tarvinnut turhaan odotella ja väkisin yrittää. =) Nyt nää riittääkin. Äsken rannalla vahvistui ajatus et lapsimäärä täynnä kun ei uskoneet mitään. Ja sen vuoksi junioiri ui puoliksi...

No mä olen tullut tosi herkästi raskaaksi vaikka ikää olikin 33v. ja 36v. Silloin yritimme toista ja kolmatta lastani. Toka lähti kerrasta ja kolmas tuli "puolivahingossa"... ;)

Kaikki kolme on tullut maailman mun 30-vuotis synttäreiden jälkeen.
1. Eka kierrosta
2. rikkinäinen kumi
3. kierukka lapsonen :(

Oikeesti olisi meillä silti enemmän kuin yksi vaikka noi 2 ja 3 onkin vahinkoja :)

Mulla toisenlaista kokemusta kuin aikaisemmin vastanneilla.

Kolmatta yritetään, ikää pian 33v ja kuudes kierto hormonikierukan poisto jälkeen. Tässä on kyllä puuhasteltu kyllä kierron oikeissa kohti todella ahkerasta, vaan vielä ei tulosta ole tullut.

Eka 25v ja kolmannesta, toka 27 ja ensimmäisestä kierrosta.

Ekan sain, kun olin 30v, tokan 32v ja kolmannen 35 v. Joka kerta on tärpännyt tokalla kierrolla pillereiden jälkeen, jo ennen kuin on alettu kunnolla edes yrittämään ja tähtäämään tärppiin :)

Yhteistyössä