Miten ihmeessä saan tuon 8 kuukauden ikäisen pojan viihtymään rattaissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viihtyvysongelmana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viihtyvysongelmana

Vieras
Me ei voida käydä ku korkeintaan puolentunnin kävelylenkillä. Tuo poika ei viihdy rattaissa muuta kuin sen ajan mitä nukkuu,hereillä ollessa ei yhtään. Mikä neuvoksi ku haluaisi ulkoilla enemmänja tehdä pidempää lenkkiä. Olemme kokeillut kolmissa rattaissa ( kahdet lainattiin naapurilta kokeeksi), mut ei auta sekään.
Vai eikö lapset rattaisaa viihdy yleensäkään? Miten teillä?

Kaikki lapset eivät viihdy rattaissa yhtä hyvin. Ota pojalle viihdykettä mukaan ja tee pikkuhiljaa pitempiä ja pitempiä lenkkejä. Muuta neuvoa en osaa antaa. Onko lapsi sinuun päin vai eteenpäin. Jos sinulla on rattaissa heittoaisa, voit kokeilla molempia vaihtoehtoja. Meillä tyttö viihtyi paremmin kun näki, minne mentiin.

onko lapsi kasvot sinuun päin vai kasvot poispäin? onko liikaa vaatetta päällä?
meillä ei ollut mitään viihtyvyysongelmaa sen jälkeen kun sai nostaa puoli-istuvaan asentoon, kovasti ovat tykänneet katsella maisemia ja ohikulkijoita ja nyt vielä kun ei tarvi hanskoja niin on voinu antaa jonkun lelun käteen tutkittvaksi

Poika on ollut molemmin päin näissä kokeilurattaissa :) Itsellämme on kasvot työntäjään päin. Näin päin toimii himpun paremmin. Meillä on leluja mukana,mut hälle tulee kiukku kun niitä yrittää tarjota. Pitääkokeilla tuota lenkin pidentämistä.

Vaatetuksesta sen verta,et on ollut koko ajan tuollainen,että ei viihdy, ei viihtynyt edes vaunuissa pienenä hereillä ollessa. Uskoisin,että joskus vaatetuskin on osunut kohdalleen. Mielummin laitan vähemmän päälle ja otan viltin mukaan.

Meillä ainakin usein nälkä suht heti herättyä. Mitä siis jos ottaisit jotain evästä pikku miehelle mukaan? Esim. maissinaksuja ja maitopullon? Meillä nuo naksut on ihan hitti, vieläpä kun saavat ihan itse syödä. Jos pienen evästauon jälkeen jaksaisi taas hetken? Jos ei väsytä, niin mahdollisimman pystyasento on ainakin mun lasten mieleen.

[QUOTE="Kaksosten äiti";24442361]Meillä ainakin usein nälkä suht heti herättyä. Mitä siis jos ottaisit jotain evästä pikku miehelle mukaan? Esim. maissinaksuja ja maitopullon? Meillä nuo naksut on ihan hitti, vieläpä kun saavat ihan itse syödä. Jos pienen evästauon jälkeen jaksaisi taas hetken? Jos ei väsytä, niin mahdollisimman pystyasento on ainakin mun lasten mieleen.[/QUOTE]

Nuo naksut ei ole tullut mieleen, maitopullo on ollut,mut se ei kelpaa. Kokeilen tänään naksuja, kiitti. Toivottavasti se tuo apua :)

Yhteistyössä