Miten ihminen voi olla näin tohelo ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meteli Seis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meteli Seis

Aktiivinen jäsen
01.07.2011
2 576
0
36
Juuri äsken maksoin nettipankissa ostokseni. Kävin siinä välissä pojalle vaihtamassa vaipan ja vaatetusta ja tulin sit jatkamaan, nyt maksamaan laskun. No mäpä en löydäkkää enään mistään sitä turvatunnuskorttia. Voi v.... sentää. Olen etsiny sitä reilu puoltuntia ja sitä ei vaan näy ja löydy. Miten ihminen voi oikeasti olla näin saamarin tohelo.
:headwall::headwall::headwall::headwall::headwall::headwall:

[QUOTE="hipp";24144676]ihanaa.olen samanlainen.viimeksi olin kiikuttanut lompakkooni sen.[/QUOTE]

Minulle tuli myös tuo lompakko kyllä mieleen.
Minä etsin kerran tuntikausia autonavaimia, ja lopulta olin varma että ne ovat tippuneet puistoon. Piti käydä vielä siellä erikseen niitä etsimässä. Lopulta ne löytyivät mistäs muualta kuin avainnaulasta. Oli ilmeisesti liian ilmeinen paikka niitä etsiä..

Mua ihan suunnattomast raivostuttaa tällainen huolimattomuus. Elämä olis niin paljon helpompaa ku pitäisi tarkempaa huolta tavaroistaan =)
Olen kiertäny koko kämpän jo useampaa kertaa läpi. Uskokaa tai älkää se on varmasti koko ajan näkyvillä, mut ei koppa vaan rekisteröi nyt : /

No nyt se löyty! Oli hoitopöydän pehmusteen alla ( onneksi ei ollu näkyvillä,muuten olisin varmaan valmis muumilaaksoon =) ). Olen ottanut sen mukaan tästä kun sitä vaipaa menin vaihtaa ja laittanu sinne alle, mut ei minkään näköistä mielikuvaa siitä että olisin niin tehnyt.
Heh, mä kyllä tongin sen roskiksenkin ja kurkin vaippaan niin mystiseltä se katoaminen tuntui :laugh:

• Tykkää
Reactions: Milli Mehiläinen

Yhteistyössä