miten ihminen voi olla näin tyhmä pyhällä hengellä pitää elää pyhät.=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Ei tämä nyt voi olla mahdlista. Nistä asioistakun tiedotetaan aina pari viikkoa etukäteen, kuten myös alkon aukioloajoista. pankissa kun nykyään yhä harvempi joutuu asioimaan, mutta ainahan nuo virastot on ennen juhlapyhiä auki poikkeusaikatauluilla.

Itse olen kunnanvirastolla ja ihan normisti oli auki, kaikki muut on auki normaalisti tänään paitsi pankit. Ihmettelen miksi...!

Tili kauppaan ok vaihtoehto.

Minä en tiennyt, että pankit ovat näin kiirastorstaina vain klo 13 auki. Luulin niiden olevan normaalisti neljään, onneksi lelukaupan täti oli viisaampi ja valisti. Vakuutusyhtiötkin ovat kuulemma sulkeneet klo 13.

Lisäys: Mä olen kuitenkin ollut pankissa töissä. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Onko sulla jotain tuttavia siinä lähellä? Siirrä heidän tilille rahaa ja pyydä antaan sen sulle käteisenä?

tää oli muuten ihan hyvä idea mutta kun tällä paikkakunnalla ei asu ketään sukulaista ja kavereita mulla ei oo.
ja toi naapuri juttu nyt jänskättää ollaan asuttu tässä 3kk ja heti ruikuttamassa rahaa =(

toisin pakko tässä on jotain tehdä kyllä tää päivä selvitään voi olla et huominenkin ihan hyvin kun ei tee kaakaoita ja puuroon mansikka soppaa (mitä on puol purkkia) mutta vaikka kuinka säästäs ja jois kahvinsa mustana niin en mä tuu tiistaihin asti näillä eväillä pärjäämään

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tää oli muuten ihan hyvä idea mutta kun tällä paikkakunnalla ei asu ketään sukulaista ja kavereita mulla ei oo.
ja toi naapuri juttu nyt jänskättää ollaan asuttu tässä 3kk ja heti ruikuttamassa rahaa =(

Eihän sun tarvi rahaa ruikuttaa, vaan kysyä että olisko sillä samassa pankissa tili kun sulla, voit siirtää sen tilille rahat ja se nostaa sulle automaatilta.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Onko sulla nettipankki käytössä ja s-tilin numero? Jos, siirrä rahaa tililtäsi s-tilille ja maksat s-kortilla.

Ainakin osuuspankista siirto kestää kaksi pankkipäivää. Eli menisi ensi viikolle.

Ei ne mitään rokota vaikka s-tili menee miinukselle pariksi päiväksi, ja kokemuksesta tiedän että sen voi käyttää miinuksille.

Jos et muuta keksi niin voisitko viedä lauantaina jotain kirjoja tai cd-levyjä divariin, tai jotain arvoesinettä panttilainaamoon? Helpointa kyllä ois jos saisit lainattua rahaa joltakin..

Ei ne mitään rokota vaikka s-tili menee miinukselle pariksi päiväksi, ja kokemuksesta tiedän että sen voi käyttää miinuksille.

Jaahans, hyvä tietää. Mulla on tähän asti vain pankkitili lipsahtanut miinukselle, tosin siitäkään ei pankki ole rokottanut.

Tässähän on nyt ap:lle vastaus ongelmaan. S-tili miinukselle.

Onko sulla nettipankki käytössä ja s-tilin numero? Jos, siirrä rahaa tililtäsi s-tilille ja maksat s-kortilla.

Ainakin osuuspankista siirto kestää kaksi pankkipäivää. Eli menisi ensi viikolle.

S-tilitä voi myös nostaa kassalta rahaa vaikka siellä ei oikeasti rahaa olisikaan. Tili menee miinuksille ja laku tulee perästä kotiin.

eikä viidestoista päivä. sen saa kassalta ja tunnusluvun mukaan. visa electronin saa pankista riippuen viikossa-kolmessa.

Paskaa puhut jos automaattikorttia et muka ole saanut...

mites tää toimii. s-tilin numero mistä sen löytää? verkkopankki kyllä käytössä. (mulla op) mut niin korvessa asun ettei täällä ketään asu.
voisin koittaa tuota et käyn tuolta kaupasta kysymässä että laittaako laskulle

Alkuperäinen kirjoittaja justjust:
eikä viidestoista päivä. sen saa kassalta ja tunnusluvun mukaan. visa electronin saa pankista riippuen viikossa-kolmessa.

Paskaa puhut jos automaattikorttia et muka ole saanut...

Eihän nykypäivänä saa enää tavallista pankkikorttia mistään pankista. Vai olenko ymmärtänyt asian ihan väärin? :o Kaikki pankit syöttää ihmisille noita electroneja ja pankkikortit poistuu lopullisesti, niitä ei saa enää uusia.

Yhteistyössä